معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز:

آزمون آنلاین تبدیل قرارداد کارکنان بخش خصوصی شهرداری های استان و شیراز به قرارداد کار معین با موفقیت انجام شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز گفت: آزمون آنلاین مربوط به تبدیل قرارداد کار معین کارکنان بخش خصوصی شهرداری های استان و شهرداری شیراز تحت نظارت سازمان بازرسی استان، حراست استانداری و مجموعه بازرسی و حراست شهرداری شیراز با موفقیت انجام شد. 

مطبوعات فارس/ محمدعلی راضی افزود: هیچ مجموعه ای در استان به در خواست استانداری برای اجرای آزمون پاسخ نداده بود و به همت همکاران ما در سازمان فاوا و حوزه معاونت برنامه ریزی شهرداری شیراز این مهم به سرانجام رسید.


وی خاطرنشان کرد: در این آزمون ۲۳۲۴ نیروی شرکتی شهرداری شیراز در مدت ۴۰ دقیقه پاسخگوی بیست سوال تستی بودند و قبل از شروع امتحان نیز سه مرتبه آزمون آزمایشی گرفته شده بود.


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز اضافه کرد: تاخیر و تعلل در انجام این آزمون ممکن بود سهمیه مربوطه را به دیگر شهرداری ها اختصاص دهد.


راضی نوید داد: انشاءالله این فعالیت‌ها مقدمه ای برای تبدیل تدریجی قرارداد کلیه کارکنان بخش خصوصی در شهرداری شیراز به کار معین باشد.


وی افزود: کلیه کارکنان بخش خصوصی (شرکت های تأمین نیرو در شهرداری) دارای مدرک فوق دیپلم به بالا مجاز به شرکت در آزمون بودند و اطلاعات مربوط به امتیاز کارکنان بخش خصوصی (شرکت های تأمین نیرو در شهرداری) شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ ورود به شهرداری، سهمیه ایثارگران و امتیاز مکتسبه قبل از آزمون در سامانه جام بارگذاری شده به گونه ای که برای کلیه کارکنان قابل رویت بود.


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز گفت: براساس نامه رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به وزیر کشور مجوز به کارگیری 12 هزار و 400 نیروی قرارداد کارمعین به شهرداری های سراسر کشور ابلاغ شده است که با توجه به مواردی همچون به کارگیری نیروی قرارداد کار معین حداکثر تاسقف 10 درصد پست های سازمانی در هر شهرداری، مسدود نمودن پست سازمانی به تعداد نیروی به کارگیری شده از محل این مجوز، رعایت احراز مشاغلی که قابل تخصیص در پست های سازمانی مسدود شده باشند، به کارگیری افراد با رعایت مراتب شایستگی و رعایت سهمیه ایثارگران صادر شده است.


راضی اضافه کرد: سطح تحصیلات دانشگاهی (فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری)، سابقه تجربی و مصاحبه تخصصی از مؤلفه های این آزمون است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات