رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از سه پروژه عمرانی:

اهتمام شهرداری شیراز به تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار در شرایط سخت فعلی، قابل تقدیر است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه شهرداری شیراز بنا به شرایط اقتصادی کلان، با مشکلات مالی بسیاری مواجه است، گفت: اهتمام این مجموعه به تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار در شرایط دشوار فعلی، شایسته تقدیر است و امید است که تمامی پروژه های اولویت‌دار در موعد مقرر و براساس تقویم اعلام‌شده، به شهروندان تقدیم شود.

مطبوعات فارس/ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی» در بازدید از چند پروژه ‌عمرانی در حال اجرای شهرداری شیراز، اظهار داشت: تلاش شورای اسلامی شهر شیراز به‌ویژه در یکی‌دو سال اخیر و همچنین در ماه‌های بازمانده، به‌سرانجام رساندن مصوبات براساس برنامه پنج ساله و بودجه‌های سالانه بوده و با جدیت ادامه خواهد داشت.


وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در اواخر سال سوم فعالیت شورای پنجم بنا بر توافق با شهرداری براساس اولویت‌بخشی به حدود یکصد پروژه مهم بوده است، گفت: در این میان، برخی پروژه‌ها به دلیل شرایط خاص و میزان تأثیرگذاری از اهمیت مضاعفی برخوردار بوده‌اند.


رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: امروز فرصتی دست داده تا به اتفاق رئیس کمیسیون عمران شورا و معاون عمرانی شهرداری شیراز از چگونگی پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای «تقاطع بلوار نیستان و کنارگذر شرقی شیراز»، «پیاده‌راه باباکوهی» و ابرپروژه «بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی» بازدید کنیم که در زمره طرح‌های با اهمیت به‌شمار می‌رود و خوشبختانه با جدیت و تلاش شایان‌توجهی در حال اجراست.


رییس شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری نظارت مستمر شورا به اجرای مصوبات، پروژه‌ها و تکالیف مقرر در ماه‌های پیش‌رو، تأکید کرد: امیدوار هستم همانطور که تاکنون شاهد بودیم تلاش‌ها بی‌وقفه ادامه داشته باشد و در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری همه پروژه‌های اولویت‌دار شیراز باشیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات