استفاده از سیستم تولید داخل درمرکز تماس ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران در راستای عمل به فرایند حمایت از تولید داخل و پشتیبانی از تجهیزات بومی، سیستم تمام هوشمند کاملا ایرانی را با همکاری شرکت های دانش بنیان در پروژه ۲۰۲۰ به مرحله اجرا و پیاده سازی درآورده است. 

مطبوعات فارس/ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این محصول بومی که در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین نمونه خارجی شده است ، قابلیت مدیریت مرکز ارتباط و انجام خدمات میزبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را به صورت تخصصی دارد.

بر اساس این گزارش، “رسیدگی به شکایات و انتقادات”، “ثبت در سامانه تیکتینک و CRM”، “انجام عملیات رزرواسیون”، “ورود و پالایش اطلاعات و داده کاوی”، “امکان صحت‌سنجی اطلاعات”، “امکان ورود و پالایش اطلاعات”، “اجرای کمپین تکمیل و رفع نقص اطلاعات مشتریان”، “پاسخگویی به کلیه پیام‌های متنی اعم از ایمیل و کامنت برخی از ویژگی‌های ارزشمند این پلتفرم به شمار می‌رود.


مرکز تماس 2020 شرکت مخابرات ایران، سامانه‌ای برای دریافت اطلاعات سامانه ای برای دریافت اینترنت، پایش سرعت، درخواست پیگیری امور مربوط به اینترنت مخابرات و تمام موارد پشتیبانی ا مشتریان اینترنت مخابرات اعم از سرویس های بر بستر سیم مسی یا فیبر نوری است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات