مدیر مخابرات منطقه فارس:

ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی در طول ماه مبارک رمضان از وظایف مهم دینی ما می باشد

مهندس ایزدی به منظور تشریح انجام کامل فرائض دینی و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی در طول ماه مبارک رمضان با سید حمید حسینی، رئیس اداره روابط عمومی دیدار و گفتگو گرد. 

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی، مدیر مخابرات طی دیدار و گفتگو با رئیس اداره روابط عمومی اظهار داشت: نکات و شیوه نامه های بهداشتی که مربوط به ماه مبارک رمضان است را طی پیامی به همکاران بزرگوار اعلام نمائید و در راستای احترام و حفظ شان این ماه مبارک و همکاران روزه دار تلاش کنید.

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به نام تعیین شده برای سال 1400 توسط مقام معظم رهبری "تولید؛ پشتبانی و مانع زدایی ها" اظهار داشت: در سال جاری در حوزه شرکت مخابرات ایران یک عزم ملی برای مانع زدایی و پشتیبانی حقیقی از صنعت مخابرات کشور به عنوان زیرساخت اصلی حوزه ارتباطات وجود دارد .

مهندس ایزدی ضمن تاکید بر رعایت هر آنچه برازنده و از جلوه های این ماه مبارک است، اظهار داشت: داشتن اخلاق و رفتاری نیکو و مناسب با ارباب رجوع و جلوگیری از مراجعه های غیر ضرور از مهم ترین اصل های ماه مبارک رمضان می باشد و امید است، همکاران ما در راه خدمت رسانی به هم استانی های گرامی به منظور برقراری "ارتباطی فراگیر" نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشند.

در ادامه مهندس ایزدی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزام رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین دستورالعمل اداره ارتباطات و امور بین الملل، شرکت مخابرات ایران، با طراحی پوستر و کلیپ مناسبتی با موضوع ماه مبارک رمضان و انتشار آن در فضای کاری همکاران، بارگذاری روزانه ادعیه ماه مبارک رمضان در سایت و اینستاگرام منطقه و برگزاری مراسم گرامیداشت این ماه مبارک طبق دستورالعمل های ارسالی و مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت غیر حضوری، این ماه مبارک را گرامی خواهیم داشت.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات