پارسال ۳۲۷ واحد تولیدی جدید در فارس راه‌اندازی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: پارسال و همزمان با سال جهش تولید، با تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، زمینه راه‌اندازی ۳۲۷ واحد تولید جدید و ۹۳ واحد تولیدی راکد در این استان فراهم شد. 

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی این سازمان، حمید رضا ایزدی افزود: فعال شدن این واحدهای تولیدی زمینه ساز افزایش تولید و ایجاد ۶ هزار و ۵۶ فرصت شغلی شد.


وی، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته به یک نام شایسته متناسب با شرایط کلی حاکم بر کشور مزین گردید تا این مهم سرلوحه کار و برنامه مسئولان و مردم قرار گیرد و موجبات رونق و شکوفایی اقتصادی را فراهم کند.


او اظهار داشت: شعار امسال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها فقط با بخش‌های دولتی مرتبط نیست و ایجاد رونق در بخش‌های خصوصی از جمله نخبگان و کارآفرینان را هم شامل می شود.


وی تصریح کرد: بر همین اساس، تولید کنندگان واقعی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به حمایت‌های جدی تری نیاز دارند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: با توجه به اینکه یکی از اولویت‌های اساسی ما رضایتمندی فعالان اقتصادی و شهروندان است، این سازمان در نظر دارد که در سال جدید با تکیه بر سخنان گهربار و توصیه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، پرتوان‌تر و مصمم تر از سال‌های گذشته در جهت دستیابی به اهداف مهم اقتصادی گام برداشته و در سایه حمایت‌های قانونی دولت و حکومت موانع تولید و اشتغال را برطرف کند تا در پایان سال شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور و استان باشیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات