معاون سازمان فرهنگی شهرداری شیراز:

بیش از ۱۰۰ خبرنگار در جشنواره رسانه شهر شهرداری شیراز شرکت کردند

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: بیش از ۱۰۰ خبرنگار و عکاس خبری حوزه شهری از سراسر کشور آثار خود را در رشته‌های مصاحبه و عکس به دبیرخانه جشنواره رسانه شهر ارسال کرده‌اند. 

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از فرزاد صدری افزود: نقش گسترده رسانه در دنیای امروز و تأثرپذیری همه شئون حیات اجتماعی از آن بی‌بدیل است، جشنواره ملی رسانه شهر نیز بر همین مبنا پایه‌ریزی شد تا بتواند با استفاده از ظرفیت روزنامه‌نگاران و دانش‌افزایی آنها در مسیر مسوولیت‌پذیر کردن شهروندان مبتنی بر نقش آموزشی و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها، افزایش مشارکت مردم از طریق رسانه‌ها در مدیریت شهری، پویایی و زنده نگه داشتن حیات شهری از طریق اطلاع رسانی به‌موقعِ موضوع‌های مبتلابه شهروندان، حل مشکلات زیست محیطی شهری، ترافیک و معظلات مربوط به تراکم جمعیت در شهرهای بزرگ و ... گامی علمی و تخصصی بردارد.

این روزنامه‌نگار پیشکسوت، با بیان اینکه داوری جشنواره توسط سه شخصیت شناخته شده روزنامه‌نگاری ایران انجام شده است، اظهار داشت: داوری آثار بر عهده علی‌اکبر قاضی‌زاده، علیرضا کتابدار و اسماعیل عباسی بوده است و آیین تجلیل از برگزیدگان شنبه (بیست و سوم اسفندماه ۹۹) ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: با هدف دانش‌‎افزایی خبرنگاران حوزه شهری، کارگاه آموزشی با عنوان «روزنامه‌نگاری شهری» نیز در صبح همین روز راس ساعت ۹ صبح با ارائه علیرضا کتابدار سرداور جشنواره برگزار خواهد شد.

صدری، با بیان اینکه این کارگاه آموزشی برای اهالی رسانه شیراز به صورت حضوری و برای متقاضیان سایر نقاط کشور، مجازی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه می‌توانند عبارت «رسانه شهر» را به شماره ۰۹۰۱۶۱۰۳۰۸۳ ارسال کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات