بوستان رسانه در شیراز افتتاح شد

بوستان رسانه در شیراز با ۳۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه و به مساحت چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع وسعت، یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ در مجاورت ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس به بهره برداری رسید. 

مطبوعات فارس/ پارک رسانه شیراز یکشنبه با هدف توسعه فضای سبز شهری و تقویت روابط اجتماعی و افزایش سرزندگی دارای مسیر پیاده روی ،فضای سبز، نقاشی دیواری، زمین بازی کودکان، نماد رسانه، نورپردازی و تجهیزات مورد نیاز است.

شهردار شیراز در آیین بهره برداری از این پروژه‌ گفت: مدیریت فعلی شهر شیراز توجه ویژه به اصحاب رسانه و فعالیت های این حوزه دارد و از همین رو اولین پارک رسانه این کلانشهر در مجاور اولین خبرگزاری رسمی کشور (ایرنا) به بهره برداری رسید تا محلی برای گردآمدن اصحاب رسانه باشد.

حیدر اسکندرپور افزود: بزودی کار ساخت کتابخانه تخصصی رسانه در محل پارک رسانه نیز آغاز و پیش بینی می شود که این کتابخانه تا یک سال آینده به بهره برداری برسد.

این آیین با حضور برخی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، رییس خبرگزاری ایرنا مرکز استان فارس و شماری از خبرنگاران و عکاسان خبری برگزار شد.


پیش از این، نامگذاری این بوستان به نام رسانه در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسیده بود.

آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های ورزشی و تفریحی شهرداری منطقه ۳ شهرداری شیراز،بازطراحی محور مجاور آرامگاه سعدی با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار به مساحت ۲۳ هزار مترمربع،افتتاح پیست دوچرخه سواری کوه نور با اعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های شهری بود که یکشنبه در شیراز اجرا شد.

سخنگوی شورای شهر شیراز در آیین افتتاح پروژه های شهری و مسیر دوچرخه سواری کوهستان نور گفت: این پروژه غافلگیری برای منطقه ۳ است چرا که مناطق ۳ و ۷ و بخشی از مناطق مرکزی سالهاست از داشتن چنین فضاهای ورزشی محروم هستند.

سعید نظری افزود: پارک کوهستانی نور از نظر کاشتن درختان و چشم اندازی که دارد فضای مناسبی را فراهم کرده تا مسیری ورزشی برای دوستداران دوچرخه سواری ایجاد شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات