رعایت شیوه نامه های وزارت بهداشت و شرکت مخابرات ایران درراستای قطع زنجیره کرونا در مخابرات منطقه فارس

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات فارس اظهار داشت:با بر پایی میز خدمت در ساختمان کلاه فرنگی مخابرات منطقه فارس، خدمات حوزه تلفن ثابت، دیتا و تلفن همراه با رعایت کامل شیوه نامه ه های بهداشتی به مردم شهرستان شیراز ارائه می گردد.

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، سید حمید حسینی، ضمن تاکید بر رعایت تمام شیوه نامه ها از سوی همکاران مخابراتی اظهار داشت: ایمن بودن محل کار و جلوگیری از ابتلای همکاران همواره در مخابرات منطقه فارس از اولویت های مهم مخابرات منطقه فارس می باشد.

وی افزود: توزیع ماسک، استفاده از دستگاه تب سنج در ورودی ساختمان اداری و غربالگری افراد بیمار به صورت روزانه، توزیع الکل طبی از جمله کارهای مهمی است که جهت ایمنی همکاران در ساختمان های اداری مخابرات انجام می شود.

وی افزود: گند زدایی و ضد عفونی کردن تمام ساختمانهای اداری و فنی در طول هفته نیز از جمله کارهای مهمی است که به صورت مستمر در منطقه فارس انجام می شود.

رئیس اداره روابط عمومی بیان داشت: در ساختمان کلاه فرنگی مخابرات منطقه فارس واقع در ساختمان مرکزی نیز میزهای خدمت جهت ارائه هر چه بهتر خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران، تلفن همراه به هم استانی های گرامی با رعایت کامل شیوه نامه ها و دستورالعمل ها به مردم شریف شهرستان شیراز آماده ارائه خدمات هستند.

سید حمید حسینی اظهار داشت: با عمل به دستورالعمل های شرکت مخابرات ایران در خصوص دورکاری همکاران ، قدم بزرگی در راستای کنترل شیوع بیماری در بین کارکنان برداشته شد.

در پایان رئیس داره روابط عمومی ضمن اظهار امیدواری در خصوص کنترل بیماری بیان داشت: امید است همه مردم شریف استان با رعایت دستورالعمل ها و استفاده از سامانه غیر حضوری شرکت مخابرات ایران از تردد های غیر ضرور که منجر به شیوع این بیماری می شودجلوگیری نمایند.

 

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات