متوسط سرعت اینترنت موبایل در ایران به ۲۶ مگ رسید

با توجه به تغییر و افزایش نیاز کاربران اینترنت در یک سال گذشته به دلیل بحران کرونا و اهمیت سرعت اینترنت برای کاربران ، متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل تا پایان نخستین ماه سال ۲۰۲۱ در ایران به ۲۶.۰۹ مگابیت‌برثانیه رسید که رتبه ایران را به ۸۵ از میان ۱۴۰ کشور رساند. 

مطبوعات فارس/ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، براساس اطلاعات وب سایت Speedtest ،که شاخص‌های جهانی اینترنت را در کشورها بررسی می‌کند، تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۰، متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل، ۴۷.۲۰ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۱۲.۶۷ مگابیت‌برثانیه بود.


این درحالی ست که طبق آخرین آمار، تا ماه ژانویه ۲۰۲۱، متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل، به ۴۶.۷۴ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل نیز، به ۱۲.۴۹ مگابیت‌برثانیه رسید و تاخیر، ۳۷ میلی‌ثانیه بود.


همچنین در حوزه اینترنت ثابت نیز تا ماه دسامبر سال 2020 ، متوسط جهانی سرعت دانلود، ۹۶.۴۳ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود ۵۲.۳۱ مگابیت‌برثانیه بوده که تا ژانویه سال 2021 این آمار در حوزه متوسط جهانی سرعت دانلود، ۹۶.۹۸ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود ۵۱.۲۸ مگابیت‌برثانیه رسید و تاخیر، ۲۰ میلی‌ثانیه است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات