بازگشت آرامش به بازار مرغ فارس

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر شاهد یک تلاطم در بازار مرغ بودیم، مدعی شد که اکنون و با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف، آرامش به این بازار برگشته است. 

مطبوعات فارس/ صمد رنجبری خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با ستاد تنظیم بازار در حال حاضر هر کیلو مرغ گرم در فروشگاه‌های شیراز به قیمت ۲۳ هزار و ۷۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

رنجبری افزود: با هماهنگی و توافقات انجام شده با کشتارگاه‌ها به منظور ساماندهی بازار مرغ و جلوگیری از گرانفروشی، بر روی بسته بندی آنها قیمت درج خواهد شد.

او علت کمبود مرغ و گرانی را تنها مربوط به فارس ندانست و ادامه داد: به دلیل عدم عرضه و کمبود کشتار طی چند روز اخیر در سطح فروشگاه‌ها با مشکل کمبود مرغ مواجه بودیم که خوشبختانه با هماهنگی با استان‌های همجوار این مشکل برطرف و هم اکنون بازار تحت کنترل است.

رنجبری با بیان اینکه تیم‌های متعددی بر نطارت بر مرغداری‌ها دنبال می‌شود، یادآور شد که طی ۳ مرحله نظارت بر عرضه مرغ و کشتارگاه‌ها انجام می‌شود و بازار مرغ تثبت شده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس خاطرنشان کرد: با تامین نهاده ها برای مرغداران و با توجه به ذخایر موجود مشکلی در تامین نهاده‌های بخش تولید نخواهیم داشت.

طی روزهای اخیر، شاهد بروز مشکلاتی در خصوص تامین و توزیع مرغ در شیراز بودیم که منجر به افزایش قیمت و ابراز گلایه بسیاری از شهروندان شده بود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات