دستگیری باند ارتشاء در شهرداری شیراز

دادستان مرکز استان فارس از دستگیری شماری از اعضا و انهدام یک باند رشا و ارتشاء در شهرداری یکی از مناطق شیراز خبر داد. 

مطبوعات فارس/ به نقل از خبرگزاری مهر، مصطفی بحرینی با بیان اینکه تاکنون دو نفر از اعضای این باند دستگیر شده‌اند، گفت: دستور قضائی بازداشت سایر اعضای این باند نیز صادر شده و در روزهای آتی اجرا خواهد شد.

بحرینی با اشاره اینکه این باند رشا و ارتشاء اقدام به صدور مجوزهای ساخت و ساز غیر قانونی در برخی باغ‌ها می‌کردند، گفت: تنها در دو فقره از موارد بیش از ۱۰ میلیارد ریال وجوه غیر قانونی کشف شده است.

این مقام قضائی استان فارس افزود: کشف این جرایم در حوزه مفاسد اداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هماهنگی مقام قضائی انجام شده و این پرونده در شعبه ویژه بازپرسی در حال تکمیل تحقیقات است.

بحرینی افزود: برخورد قاطع، بدون اغماض و تبعیض با مفاسد اداری و اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه قضائی در استان است و در این مسیر مسئولین قضائی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی ادامه داد: کلیه مجوزهای صادره توسط این افراد تحت بررسی دقیق و کارشناسی قرار دارد و مجوزهایی که بر خلاف ضوابط و ناشی از اقدامات خلاف و مجرمانه صادر شده باشد، ضمن تعقیب کیفری عوامل مرتبط، شرکا و معاونین، مطابق مقررات برای ابطال آن اقدام و پیگیری لازم انجام می‌شود و مسببین و عومل در چارچوب قانون مسئولیت جبران خسارات مادی را برعهده خواهند داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: مطابق مقررات، اطلاع رسانی از روند پیگیری این پرونده‌ها در دستور کار خواهد بود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات