تیم ایمان شیراز نخستین امتیاز را مقابل کوثر اصفهان کسب کرد

تیم ایمان شیراز نخستین امتیاز خود را در لیگ برتر فوتسال مردان کشور مقابل تیم کوثر اصفهان کسب کرد. 

مطبوعات فارس/ در این بازی از هفته دهم گروه دوم این رقابت‌ها که شامگاه پنجشنبه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز پایان یافت، هر ۲ تیم به تساوی پنج بر پنج دست یافتند.

در نیمه نخست ابتدا کامبیز گمرکی بازیکن تیم کوثر اصفهان دروازه تیم ایمان را باز کرد اما ایمان عرب‌زاده و سید علیرضا موسوی ۲ گل برای تیم ایمان شیراز به ثمر رساندند و با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز تیم کوثر بازی را بهتر آغاز کرد و با ۲ گل محمدرضا رحمان‌نیا و ابراهیم حسینی سه بر ۲ از میزبان خود پیش افتادند اما در ادامه مرتضی کشاورز گل مساوی برای شیرزای‌ها به ثمر رساند.

در ادامه نیز احسان جزینی چهارمین گل کوثر را به ثمر رساند اما مسعود فلاحی بازیکن کوثر با گل به خودی موجب شد دروازه تیمش را باز کند و بازی به تساوی کشیده شد .

اما این پایان کار نبود زیرا بازهم بازیکنان کوثر توسط احسان جزینی به گل پنجم دست یافتند و مرتضی کشاورز هم از روی نقطه پنالتی برای تیم ایمان گل مساوی را زد تا این دیدار پُر گل با نتیجه پنج بر پنج پایان یابد و شیرازی‌ها نخستین امتیاز خود را در لیگ دشت کردند.

با پایان یافتن هفته دهم در گروه دوم لیگ برتر فوتسال مردان کشور، تیم فرش آرا مشهد با ۲۰ امتیاز در صدر ایستاد، مس سونگون تبریز و سن ایچ ساوه هم به ترتیب با ۱۹ و ۱۶ امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین تیم کوثر اصفهان با هشت امتیاز پنجم شد و ایمان شیراز هم با یک امتیاز همچنان در رده هفتم باقی ماند.

در رقابت‌هایی فوتسال لیگ برتر مردان کشور ۱۴ تیم شرکت دارند و در ۲ گروه با هم رقابت می‌کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات