تقاطع شهیدان یغمور در شیراز نورپردازی شد

الهه بهرامی- با اعتبار چهار و هشت دهم میلیارد تومان و در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی، تقاطع شهیدان یغمور در شیراز نورپردازی شد.

مطبوعات فارس/ قائم مقام شهردار شیراز در آیین نورپردازی شهیدان یغمور در شیراز گفت: سازه های شهری دسته ای از المان های شهری تلقی می شوند و در کلان شهری که دایه سومین حرم اهل بیت در کشور است باید سازه های فاخر و در شان شهروندان آن شهر ساخته و به کار رود.

مهندس آرش فرج زاده افزود:  بالغ بر ۷۰ سازه و المان برای شهر شیراز طراحی شده و با انجام این مهم، امروز با یک رکورد بی نظیر در شهرداری مواجهیم و به زودی ساخت  تمامی این سازه ها به ثمر خواهد رسید و بابت این اقدام، هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود:  ساخت چنین سازه ها و انجام نورپردازی در نقاط مختلف شهر، راه حل توجه به روحیه شهروندان و نگاه انسان محوری است که شهر را به محیطی دل نشین تر تبدیل می کند.

فرج زاده اضافه کرد:  سالی را پشت سر گذاشتیم که با سخت ترین شرایط اقتصادی مواجه بودیم و خوشحالیم که در این بحران اقتصادی شاهد افتتاح و اجرای پروژه های شهری هستیم و در این راستا تنها به رضایت شهروندان توجه داریم.

نورپردازی تقاطع شهیدان یغمور با اعتبار چهار و هشت دهم‬ میلیارد تومان با مشخصات فنی نصب بیش از دو هزار چراغ L.E.D فوق کم مصرف با کیفیت داخلی در پیشانی عرشه، ستون‌ها، گاردریل و سرستون‌ها در جاده کمربندی شیراز بلوار باهنر شهرک فرهنگیان در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی انجام  شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات