برگزاری دوره مربیگری فوتسال با حضور مدرس AFC در لارستان

کلاس مربیگری فوتسال با حضور سید محمد ناظم الشریعه، مربی تیم فوتسال ایران و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به صورت تئوری و عملی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان از توابع استان فارس برگزار شد. 

مطبوعات فارس/ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان، یکشنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: در این دوره چهار روزه که در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد، ۱۵مربی فوتسال با آخرین شیوه‌ها و فنون مربیگری آشنا شدند.

محمد حسن طیبی افزود:همچنین میشاییل پطرس، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال که ناظم الشریعه را در این سفر همراهی می‌کرد به صورت تئوری و عملی، دوره دانش افزایی مربیگری برای علاقه مندان به دروازه‌بانی برگزار کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره از آخرین فنون و دانش در حرفه مربیگری و همچنین دروازه بانی توسط مدرسان مجرب و با دانش فوتسال ایران آشنا شدند.

به گفته طیبی، کارت مربیگری درجه یک این دوره، از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری سلامی به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

وی، با بیان اینکه ظرف سه سال گذشته تا کنون ۶ دوره مربیگری در شهرستان لارستان زیر نظر مدرسان و مربیان مجرب ملی و بین‌المللی برگزار شده است، گفت: بدون شک پس از دوران کرونا و با فعالیت مجدد هیات‌های ورزشی تحولات اساسی در زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی و افزایش دانش ورزشکاران و مربیان در همه رشته‌ها به ویژه رشته‌های پایه انجام خواهد شد.

شهرستان لارستان دارای بیش از ۵۰ هیات ورزشی است که در رسته‌های مختلف در قالب حدود هشت هزار ورزشکار ساماندهی شده است. این شهرستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات