ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در ۱۹ شهر فارس انجام می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از پنجشنبه ۱۸ دی از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک هفته تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۵ دی ماه در ۱۹ شهر این استان انجام خواهد شد. 

مطبوعات فارس/ جعفر زاهدی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران که به شکل آنلاین برگزار شد افزود: متقاضیان در این ۱۹ شهر می‌توانند از تاریخ و ساعت مذکور با مراجعه به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir اقدام به ثبت نام کنند.


وی ادامه داد: همچنین این امکان فراهم شده که متقاضیانی که در مراحل قبل ثبت نام کرده‌اند در صورت تمایل نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود اقدام کنند.


او بیان کرد: بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا رد درخواست شده‌اند می‌توانند در زمانی مشخص که از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.


مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: ۱۹ شهر استان فارس که امکان ثبت نام در این مرحله در آنها فراهم شدن شامل استهبان، صغاد، خاوران، زرقان، سعادت شهر، خرامه، خشت، قادرآباد، بهمن، ایزدخواست، مصیری، شهر پیر، امام شهر، خانه زنیان، دژکرد، کره‌ای، کوهنجان، مزایجان و مشکان خواهد بود.


زاهدی افزود: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تایید شده انتخاب خواهند شد.


وی ادامه داد: تاکنون در دو مرحله قبلی ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن در این استان ۶۴ هزار و ۲۲۵ نفر اقدام به ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تقاضای ۳۵ هزار و ۱۵۱ به دلیل نداشتن شرایط واگذاری تایید نشده است.


او اضافه کرد: متقاضیانی که در مراحل قبل تقاضای آنها مورد تایید قرار نگرفته در صورت اعتراض به بررسی شرایطشان می‌توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.


زاهدی افزود: علاوه بر این، تقاضای ۱۳ هزار و ۱۲۴ نفر به تایید نهایی رسیده که چهار هزار و ۸۸۳ نفرشان اقدام به واریز وجه کرده‌اند و تقاضای ۱۵ هزار و ۹۴۸ نفر در دست بررسی است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات