جانباز ۷۰ درصد لارستانی به یاران شهیدش پیوست

مصطفی شامحمدی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس و اهل لارستان استان فارس پس از سال‌ها تحمل رنج ترکش ها و صدمات جسمی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل همرزمان شهیدش پیوست. 

مطبوعات فارس/ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لارستان، شنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: شهید شامحمدی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح خرمشهر شرکت داشت و در همین عملیات مجروح شد.

غلامرضا محمدی افزود: این شهید والامقام در ماه‌های اخیر در بیمارستان جانبازان جنت شیراز بستری بود و امروز (بیست و دوم آذرماه ۹۹) به خیل شهدا و همرزمانش پیوست.

به گفته وی، قرار است پیکر شهید شامحمدی فردا (یکشنبه) پس از انتقال از شیراز به لار در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شود.

امام جمعه شهر لار نیز با صدور پیامی شهادت این جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس را تسلیت و تبریک گفت.

حجت‌الاسلام سید مختار موسوی خرم در پیام خود عنوان کرده است: شهادت جانباز سرافراز مصطفی شامحمدی که سال‌‍ها عمر خویش را با درد و رنج و جراحت‌های مانده از دوران دفاع مقدس گذراند، موجی از غم و اندوه به همراه داشت.

در این پیام آمده است:اینجانب شهادت ایشان را به محضر امام عصر (ارواحنافداه)،رهبر معظم انقلاب،عموم مردم شریف شهر لار، بسیجیان عزیز، دوستان، همرزمان و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

موسوی خرم افزوده است: بی شک ادامه راه شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت، امانتی است که همگان در قبال آن مسوول هستیم.

شهرستان لارستان در دوران جنگ تحمیلی ۳۰۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. این شهرستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات