مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس:

تردد در جاده‌های فارس عادی و روان است

 مدیر مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمام محورهای فارس باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است. 

مطبوعات فارس/ حمید احمدی، با اشاره به وضعیت راه‌های فارس بیان کرد: طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۲۶ تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۲۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷ درصد محاسبه شده است.

او اوج تردد را بین ساعات ۱۱ تا ۱۲ در محور آباده-ایزدخواست و کمترین تردد در محور کازرون- کنارتخته بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ اعلام کرد.

مدیر مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده‌ای فارس از هموطنان خواست بدلیل شیوع ویروس کرونا از سفرهای جاده‌ای پرهیز کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: شهروندان برای اطلاع دقیق از وضعیت راه‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

او ادامه داد: در بارش فعلی ۳۰۳ نفر از نیروهای راهداری با ۱۸۴ دستگاه ماشین‌آلات، عملیات برف‌روبی و ریزش برداری را بر عهده دارند.

احمدی اضافه کرد: همچنین به ۱۲ خودرو عبوری که در بارش برف و باران دچار مشکل شدند، کمک رسانی توسط نیروهای راهداری انجام شده است.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات