مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره ملی "رسانه ‌شهر" شیراز تمدید شد

نخستین جشنواره ملی "رسانه‌شهر" به میزبانی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با توجه به استقبال خبرنگاران و عکاسان‌ خبری کشور تا پنجم دی ماه تمدید شد. 

مطبوعات فارس/ روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز شنبه با اعلام این خبر، عنوان کرد: مهلت اولیه ارسال آثار تا ۱۵ آذرماه بود که با توجه به استقبال فعالان رسانه‌ای از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، بوشهر، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان و کردستان تمدید شد.

خبرنگاران روزنامه همشهری، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و روزنامه اصفهان زیبا تاکنون بیشترین استقبال را از جشنواره ملی رسانه شهر به‌عمل آورده‌اند.

فراخوان این جشنواره با محور روزنامه‌نگاری شهری در سه رشته مصاحبه، گزارش و عکس خبری اعلام شده است و خبرنگاران سراسر کشور تا پنجم دی‌ماه فرصت دارند در هر رشته، دو اثر خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در فرهنگسرای رسانه شیراز یا به نشانی پست الکترونیکی shirazmediaculturalcenter@gmail.com ارسال کنند.

علیرضا کتابدار از روزنامه‌نگاران و استادان شناخته‌شده کشور در حوزه رسانه به عنوان سرداور جشنواره معرفی شده است.

در بخش اصلی در هر رشته، جایزه اثر برگزیده ۳میلیون تومان خواهد بود و از دو اثر نیز با جایزه یک میلیون تومانی تقدیر می‌شود؛ همچنین در بخش ویژه یک اثر به عنوان برگزیده معرفی و از دو اثر نیز تقدیر خواهد شد.

آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول فروردین ۱۳۹۸ تا حداکثر ۱۵آذرماه ۱۳۹۹ تولید و منتشر شده باشند و مراسم پایانی و معرفی برگزیدگان در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
3

عکس های خبر

نظرات