چهار هزار خودرو در فارس جریمه شدند

رییس پلیس راهور استان فارس گفت: از آغاز اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در فارس ۴ هزار خودرو در این استان اعمال قانون و جریمه شدند. 

مطبوعات فارس/ سرهنگ مصطفی عباس، افزود: در پی مصوبه ستاد ملی کرونا مبادی ورودی شهرهای این استان از اول آذر به مدت ۲ هفته تحت کنترل ترددی قرار گرفته است.

رییس پلیس راهور استان فارس ادامه داد: در حوزه محدودیت های ترددی شبانه ۳ هزار خودرو در فارس اعمال قانون شده است.

وی اضافه کرد: در پی اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی همچنین هزار دستگاه خودرو نیز در ورودی‌ شهرهای این استان جریمه شدند.

عباسی ادامه داد: در پی اعمال محدودیت‌های کنونی ترددهای درون و برون شهری به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده و مردم به بهترین شکل با اجرای این طرح همراهی کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بیان کرد: این تقاضا وجود دارد که اهالی استان فارس کماکان با اجرای این طرح همراهی و از سفرهای غیرضروری درون و برون شهری پرهیز کنند.

بنا به اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان‌های قرمز کرونایی از یکم آذرماه ۹۹ به مدت ۲ هفته مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ تعطیل و تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا می‌کنند و همچنین تردد به شهرهای قرمز ممنوع و شامل جریمه یک میلیون تومانی خواهد شد.

براساس این طرح تردد خودروهای شخصی در سطح شهرها نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع و ناقضان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات