ناقضان محدودیت‌های کرونایی در فارس با دوربین جریمه می‌شوند

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس استان، افراد بی‌توجه و نقض کننده محدودیت‌های ترافیکی را با استفاده از دوربین‌ها و یا به صورت مستقیم توسط ماموران انتظامی اعمال قانون می‌کند. 

مطبوعات فارس/ سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی، در این خصوص گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اجرای طرح محدودیت های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از روز شنبه یکم آذر ماه سال جاری در سطح استان آغاز شده است و به مدت دو هفته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح در ورودی ها و خروجی های شهرها اجرا می شود، ادامه داد: بر این اساس، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به سطح شهرها ممنوع است و رانندگان متخلف اعمال قانون خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: همچنین تردد خودروهای فاقد مجوز از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در سطح شهر ممنوع بوده و متخلفان به وسیله دوربین های پلیس اعمال قانون خواهند شد.

حبیبی ادامه داد: همچنین ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس فارس، بر روند فعالیت صنوف نظارت و واحدهایی که بر خلاف قوانین و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت داشته باشند را پلمب خواهند کرد.

وی در ادامه از همراهی و همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی در اجرای طرح محدودیت های مقابله با بیماری کرونا در سطح استان فارس تقدیر و تشکر کرد.

بنا به اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان‌های قرمز کرونایی از یکم آذرماه ۹۹ به مدت ۲ هفته مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ تعطیل و تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا می‌کنند و همچنین تردد به شهرهای قرمز ممنوع و شامل جریمه یک میلیون تومانی خواهد شد.

براساس این طرح تردد خودروهای شخصی در سطح شهرها نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع و ناقضان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات