مرحله سوم کمک‌های مومنانه در لارستان آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه لارستان اعلام کرد:مرحله سوم طرح کمک‌های مومنانه و مواسات در این شهرستان به همت خیرین، مردم مومن و نیک‌اندیشان با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز شد. 

مطبوعات فارس/ سرهنگ پاسدار امیر جاهدی، اظهار داشت: مردم مومن و نیک اندیشان لارستانی در مراحل قبلی و از بروز بیماری کرونا تاکنون افزون بر ۵۰ میلیارد ریال در قالب بسته های معیشتی به نیازمندان این خطه و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج ،کمک کردند.

وی بیان کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان حدود ۲۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال به دست خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده از بیماری رونا در شهرستان لارستان توزیع شد.


وی ابراز داشت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه داشت نیز افزون بر هشت هزار و ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۱۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال در اختیار محرومان و افراد نیازمند قرار گرفت.

سرهنگ جاهدی ابراز داشت: همچنین در این مرحله، ۳۸ سری جهیزیه عروس به نوعروسان نیازمند ،۵۱هزار و ۷۹۲ بسته اطعام، یک هزار و ۹۵ بسته لوازم التحریر، ۲۵۱ راس قربانی، ۱۲۴ عدد موبایل و تبلت و ۹۷۹ کارت هدیه به افراد نیازمند و آسیب دیده اهدا شد.

سرهنگ جاهدی از عموم مردم، خیران درخواست کرد، با توجه به برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه اهدایی های خود را در قالب کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی به جامعه هدف و نیازمندان اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان نیز آماده دریافت این کمک ها هستند، افزود: مردم کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۶۸۷۹۵۱۲ نزد بانک انصار و یا به شماره حسابهای اعلامی از طرف پایگاه های مقاومت بسیج واریز و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

مردم لارستان همواره در زمینه نیک اندیشی و خیراندیشی در کشور و استان فارس زبانزد بوده ؛ نیک اندیشان این شهرستان تهدید کرونا را به فرصتی برای جلوه‌گر ساختن عینی نوعدوستی و کمک به نیازمندان تبدیل کردند.

لارستان به مرکزیت شهر لار از شهرستان های جنوبی فارس است که مرکزآن حدود ۳۸۰ کیلومتر با شیراز فاصله دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات