تقویت ارتباطات همراه روستاهای فارس

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: با نصب و راه‌اندازی سایت‌های جدید، قابلیت‌های ارتباطات تلفن همراه و اینترنت روستایی در فارس تقویت شده است. 

مطبوعات فارس/ مهرداد سهرابی یکشنبه ۲۵ آبان در جمع خبرنگاران گفت: کار نصب و راه‌اندازی چهار سایت روستایی برخوردار از تکنولوژی‌های نسل‌های دوم، سوم و چهارم تلفن همراه، نهایی و بهره‌برداری از آنها انجام شده است.

او ادامه داد: افتتاح این سایت‌ها با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و محلی در راستای دسترسی به چهار خدمت اصلی سلامت، آموزش، کشاورزی و بانکداری بر بستر شبکه ملی اطلاعات و کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت اجتماعی در مناطق روستایی انجام شده است.

سهرابی محل احداث این سایت‌ها را روستای کوشک از توابع شهرستان لامرد، ورودی شهرستان فراشبند، روستای رکن آباد و کته گنبد از توابع شهرستان سروستان ذکر کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس افزود: با افتتاح این سایت‌ها، دسترسی بیش از ۴۸۰ خانوار روستایی بالغ بر ۱۴۳۰ نفر به خدمات نسل دوم، سوم و چهارم تلفن همراه فراهم شده است.

سهرابی خاطرنشان کرد: با افتتاح‌ این سایت‌ها توسط شرکت ارتباطات سیار و با همکاری مخابرات منطقه فارس روستای کوشک تحت پوشش نسل دوم، سوم و چهارم تلفن همراه، ورودی فراشبند تحت پوشش نسل دوم، سوم و چهارم تلفن همراه، روستای رکن آباد تحت پوشش نسل دوم و چهارم تلفن همراه و روستای کته گنبد تحت پوشش نسل دوم تلفن همراه قرار گرفتند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات