۴میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان یارانه به کارگران نانوایی فارس پرداخت می شود

مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: یارانه پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایان صنف نانوایی به مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی دولت به کارفرمایان برای پوشش بیمه ای کارگران فارس تعیین شده است.

مطبوعات فارس/ ابراهیم کشاورز روز جمعه از تعامل ویژه این سازمان با کارگاه های درحال فعالیت به منظور حمایت از تولید و اشتغال سخن گفت و ابراز داشت: ۲۴۲۵ واحد خبازی در استان فارس فعال هستند که در این واحدهای کارگری جمعا ۷ هزار و ۲۷۵ نفر با میانگین سه نفر نیروی شاغل به فعالیت مشغول‌اند و تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

وی با تکذیب شایعه حذف کمک دولت بابت حق بیمه سهم کارفرمایان واحدهای خبازی افزود: خبازی‌های فعال دراستان فارس از یارانه‌های تعیین‌شده در قانون به‌صورت ویژه برخوردارند وحمایت از این واحدهای کارگری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

به گفته این مقام مسوول جمع کل حق بیمه ماهیانه واحدهای خبازی هفت میلیارد تومان است که از این مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به‌عنوان یارانه از سوی دولت تامین می‌ شود که شایان توجه است و کمک درخور توجهی از سوی سازمان به واحدهای خبازی تلقی شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس یادآور شد: این سازمان با سیاست‌های اعمال شده درصدد است با واحدهای کارگاهی نهایت همراهی و تعامل را برای حمایت از تولید و اشتغال داشته باشد.

کشاورز مطالبات این سازمان را از واحدهای کارگاهی در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۲۰۰میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: در صورت وصول می‌توان بسیاری گره‌های موجود را برای ارایه خدمات در بخشهای حمایتی و درمانی گشود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات