کانال تلگرامی داروی کرونا منهدم شد

رئیس پلیس فتا پایتخت از انهدام باند دونفره فروش داروی تقلبی درمان‌‌‌ کرونا خبر داد. 

مطبوعات فارس/ سرهنگ "داود معظمی گودرزی" گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت که چند روز قبل با توجه به ابتلای پدرش به ویروس کرونا و وخیم شدن وضعیت جسمانی اش، برای خرید داروهای موردنیاز درمان وی در فضای مجازی با فردی ناشناس آشنا شد و تعداد 3 واکسن درمانی کرونا را به قیمت هر کدام 170 میلیون ریال و در مجموع به مبلغ 510 میلیون ریال خریداری کرد.


رئیس پلیس فتا پایتخت گفت:مالباخته در اظهاراتش عنوان کرد که پس‌‌ از مراجعه به بیمارستان و تحویل به پزشک متخصص، وی داروها را تقلبی اعلام کرد و گفت که در صورت استفاده می توانست منجر به مرگ پدرش شود.


این مقام سایبری تصریح کرد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد، متهم با ایجاد کانال و گروه تلگرامی با موضوع خرید و فروش داروهای کرونا مبالغ بسیار بالا داروهای تقلبی را بعنوان داروهای درمانی به متقاضیان این داروها فروخته است.


وی تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه وی شناسایی و با هماهنگی های قضائی اکیپ عملیاتی پلیس فتا به مخفیگاه وی مراجعه و موفق شدند وی را دستگیر و در بررسی های بیشتر ار مخفیگاهش تعداد زیادی از داروهای تقلبی کرونا کشف کنند.


سرهنگ گودرزی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا در بازجوئی های اولیه اظهار داشت، مدتی است از زندان آزاد شده و باتوجه به شیوع بیماری کرونا با همکاری یکی از دوستانش که در داروخانه کار می کرد با راه اندازی یک کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی در تلگرام تبلیغ و داروهای تقلبی را به عنوان داروی کرونا به مردم با مبالغ بالا می فروخته و از محتویات داخل داروها و آمپول ها بی اطلاع بوده است.


رئیس پلیس فتا با اشاره به اینکه در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد، گفت: کشف جزئیات پرونده و مبالغ کلاهبرداری شده در دست بررسی است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات