مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فارس افتتاح شد

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان فارس در شیراز افتتاح شد. 

مطبوعات فارس/ استاندار فارس، چهارشنبه در آیین افتتاح این مرکز، تامین منابع مالی، رفع مشکلات مالیاتی و مباحث بیمه‎ای را از مهمترین نیازهای واحدهای تولیدی استان برشمرد و گفت: در شرایط کنونی که جامعه درگیر بیماری کرونا است، بنگاه های اقتصادی نیز دچار معضلات مختلفی شده‌اند که ما در زمینه بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه‌اندازی مرکز فوریت‌های واحدهای تولیدی، نسبت به راه‌اندازی این مرکز در استان اقدام کردیم.


عنایت‌الله رحیمی افزود: پاسخگویی به مشکلات، کاهش تورم و افزایش اشتغال واحدهای تولیدی فارس از جمله اهداف مدنظر در راه‌اندازی این مرکز به شمار می‌رود و ضرورت دارد که در جهت تسهیل جذب سرمایه‌گذاری خارجی اقدامات مناسبی انجام شود.


وی با بیان این مطلب که مشکلات بنگاه‌های اقتصادی با تعامل بین دستگاهی قابل حل است ادامه داد: باید همچنان در روند اعطای مجوزهای محیط زیست و خدمات مربوط شرایط مناسب‌تری را فراهم کنیم.


استاندار فارس، فعالیت در شرایط جنگ اقتصادی را نیازمند برنامه‌ریزی خاص و ویژه دانست و بیان کرد: تسهیل شرایط واحدهای تولیدی و رفع موانع و مشکلات پیش روی آنها به تحقق شعار جهش تولید کمک شایانی خواهد کرد.


این مرکز به شکل شبانه‌روز پاسخگویی سرمایه‌گذاران خواهد بود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس هم گفت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرکز شده به این مرکز، به شکل شبانه‌روزی و برخط و آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید پاسخگوی سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان باشند.


حمید رضا ایزدی افزود: با افتتاح این مرکز، فعالیت‌ها در جهت رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی، متمرکز شدن بر مقوله جهش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی خواهد بود.


وی ادامه داد: برای کسب موفقیت‌های بیشتر، این مرکز باید به دور از بروکراسی‌های اداری، رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را با سهولت و سرعت در دستور کار قرار دهد.


او بیان کرد: مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری فارس فرصت مناسبی است تا تولیدکنندگان از نقاط مختلف استان بدون حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت مشکلات خود را در هر ساعت از شبانه‌روز مطرح کنند تا نسبت به حل آن اقدامات لازم انجام شود.


ایزدی گفت: این مرکز می‌تواند به مهمترین عامل تحقق شعار سال یعنی جهش تولید تبدیل شود که با راه‌اندازی آن و با کوشش شبانه‌روزی تمام دستگاه‌های عضو برای حل مشکلات واحدهای صنعتی، به تحقق این شعار کمک بسیاری خواهد شد.


وی افزود: نمایندگان تمام دستگاه‌های مرتبط با بخش تولید و طرح‌های سرمایه‌گذاری از جمله معاونت‌های مختلف سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، بانک‌های عامل، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل تامین اجتماعی و شرکت‌های خدمات‌رسان در حوزه‌های زیربنایی و زیرساختی با هدف حل مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری با اختیارات تام در این مرکز حضور دارند.


او اضافه کرد: صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه‌های اجرایی در اختیار این مرکز قرار دهند.


ایزدی گفت: بر این اساس، نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه این استان، از ساعت هشت صبح تا ۲۰ و شیفت ویژه نیز از ساعت ۲۰ تا هشت صبح در محل این مرکز به آدرس شیراز خیابان ۲۰ متری هفتم تیر ( ۲۰ متری سینما سعدی)، تقاطع اردیبهشت، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات