کلاهبردار مشتریان بورس در آباده دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آباده اعلام کرد: فردی که با دستاویز سرمایه‌گذاری در بورس اقدام به کلاهبرداری از ۲۰ شهروند در این شهرستان کرده بود، دستگیر شد. 

مطبوعات فارس/ سرهنگ خسرو رزمجویی چهارشنبه اظهارداشت: به دنبال مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی با هویت معلوم به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس و پرداخت سود مشارکت در بازار فروش سهام، با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجه شدن با شواهد و مستندات پلیس به جرم ارتکابی خود مبنی بر کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند و در این زمینه شهروندان می‌بایست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا با سامانه۱۱۰اطلاع دهند.

آباده در شمال استان فارس واقع است و حدود ۲۷۵ کیلومتر با شیراز فاصله دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات