طرح نان مهربانی در شهرستان جهرم اجرا شد

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم گفت: باهمکاری خیرین و شناسایی مجمع محلات، طرح نان مهربانی را برای یکصد خانواده نیازمند به صورت مشارکتی با آستان قدس رضوی در شهرستان جهرم اجرا کردیم. 

مطبوعات فارس/ هادی بخشی دوشنبه در نشست خبری افزود: سهم آستان قدس رضوی و هریک از خیرین به میزان ۲۲۵هزارتومان برای هر نیازمند و معادل روزی ۵هزارتومان نان بود.

وی اظهار کرد: سهم اختصاص یافته از طرف آستان برای شهرستان صد خانوار بود و حدود ۲۲میلیون تومان جمع‌آوری و با کمک مجمع خیرین محلات توزیع شده و می‌شود.

وی بیان کرد: سهم هر خانوار از این کمک ها ۴۵هزارتومان بود، با این حال اگر خیّری در زمینه‌ نان مهربانی مایل به همکاری باشد می‌تواند به این پویش ملحق شود.

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم ادامه داد: طرح نذر نان با پخت نان به همت بانوان داوطلب و توزیع آن در محلات کمتر برخوردار شهر نیز در دستور کار این کانون قرار دارد.

به گفته وی در مرحله اول یکصد کیلوگرم آرد در محل حسینیه کوثر جهرم در اختیار بانوان داوطلب قرار گرفت و پس از پخته شدن در محلات حاشیه‌ای و کمتر برخوردار شهر بین نیازمندان توزیع شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در ایام شیوع کرونا حدود یک میلیارد تومان به صورت تفاهم‌نامه و کمک‌های مؤمنانه در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

بخشی گفت: این کانون با همکاری مرکز خیریه رزمندگان اسلام در کنار شناسایی نیازمندان، کمک های مؤمنانه به کمک خادمیاران در عرصه های مختلف، مشاوره، وکالت، خانواده، مشاوره املاک، تأمین جهیزیه، اردوهای جهادی و... فعالیت می کند.

وی بیان کرد: بسته کمک‌های مؤمنانه از طریق آستان قدس رضوی و مرکز خیریه رزمندگان اسلام در اختیار نیازمندان جهرمی قرار گرفت.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات