مرکز آموزش علمی کاربردی پارک سلامت و روان افتتاح شد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس : وظیفه دانشگاه جامع علمی کاربردی توانمند سازی افراد است.

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، همزمان با گرامی داشت روز سالمند با حضور دکتر حبیب دانش منش؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس  و جمعی از مسولان استانی افتتاح شد.


دکتر حبیب دانش منش در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی، راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی در پارک سلامت و روان شیراز را اقدامی شایسته دانست و گفت : وظیفه اصلی ما تربیت و توانمند سازی افراد می باشد.


وی عنوان کرد : 41 رشته محل جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی از نیم سال تحصیلی سال جاری تعریف شده و در مجموع این دانشگاه در 189 کد رشته برای مهرماه دانشجو پذیرفته است.
دکتر دانش منش ابراز کرد : دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف آموزش مهارتی در جوار مرکز صنعتی و خدماتی ایجاد شده است و هم اکنون بیش از 25 مرکز فعال در فارس است که دو مرکز به تازگی تأسیس شده است.


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس با بیان اینکه طی سه سال اخیر تلاش شد تا مراکز مأموریت گرا و در حوزه تخصصی دانشجو پذیرش کنند، افزود تلاش شده است آموزش های تخصصی در جوار مراکز صنعتی و خدماتی ارائه شود.


وی با اشاره به سطح بندی مراکز این دانشگاه در کشور، افزود : فارس با رشدی 25 درصدی در مقایسه با سال گذشته وضعیت مناسبی را در میان مراکز مختلف علمی کاربردی کشور دارد .


دکتر دانش منش همچنین درباره ایجاد مراکز نوآوری در این دانشگاه ابراز کرد : فارس با بیش از 10 مرکز نوآوری در زمره استان های پیشرو به شمار می رود و هدایت دانشجویان و دانش آموختگان برای ایده های جدید، کسب و کار جدید و نوپا در این مرکز دنبال می شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات