رئیس اداره منابع انسانی تامین اجتماعی فارس:

برگزاری آزمون استخدامی تامین‌اجتماعی با همکاری جهاددانشگاهی

رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی این سازمان، خاطرنشان کرد که این آزمون قرار است آبانماه امسال و با همکاری جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در فارس برگزار شود. 

مطبوعات فارس/ محسن تنگستانی‌پور، بیان کرد: امسال مجوز جذب ٤٧ نفر نیرو در پست‌های متصدی و رسته کارشناسی شامل امور بیمه، امور اداری، امور مالی و فناوری اطلاعات را از سازمان تامین اجتماعی کشور دریافت کرده‌ایم.

او ادامه داد: ۲۱ شهریور آزمون جذب ٤٢ نفر کارشناس در استان فارس برگزار شد و احتمالا تا اواخر مهرماه جاری نتایج این آزمون و افراد واجد شرایط جذب مشخص خواهند شد.

رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس با بیان اینکه دوم آبان ماه امسال نیز آموزن جذب ٥ نیروی متصدی توسط جهاددانشگاهی فارس برگزار خواهد شد، گفت: همزمان با بخش درمان، ٤٩٩٦ نفر برای شرکت در آزمون جذب کارشناس ثبت نام کردند که چهار هزار و ٥٠ نفر در زمان آزمون حضور پیدا یافتند.

تنگستانی‌پور خاطرنشان کرد: از ٤٧ نفر نیرویی که قرار است به تامین اجتماعی استان بپیوندند، ٤ نفر در شیراز و مابقی در سایر شهرستان‌های فارس مشغول به فعالیت می‌شوند.

رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد تامین اجتماعی فارس همچنین از کمبود ٣١١ نیرو در بخش بیمه‌ای فارس خبر داد و گفت: هم‌اکنون ٢٥ درصد و معادل ٣١١ ردیف در تامبن اجتماعی فارس بلاتصدی داریم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات