مهندس سلطانی در بازدید از نمایشگاه IOT مخابرات سمنان؛

آینده سرویس‌ها و خدمات ICT به سمت سیستم‌های هوشمند می‌رود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حاشیه سفر یک روزه خود به استان سمنان، از نمایشگاه IOT (اینترنت اشیاء) و خانه هوشمند (Smart Home) منطقه مخابرات سمنان بازدید کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط‌عمومی مخابرات منطقه سمنان، مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تقدیر از عملکرد مخابرات استان سمنان در نمایشگاه تلکام امسال تصریح کرد: طرح‌های نوآورانه مخابرات سمنان در حوزه IOT در نمایشگاه تلکام امسال بسیار چشمگیر بود و آینده سرویس‌ها و خدمات ICT به سمت سیستم‌های هوشمند می‌رود.

مهندس سلطانی تأکید کرد: در مخابرات منطقه سمنان، تیم فکری حضور دارد که این تیم باید تقویت شده و طی تفاهم‌نامه‌های شفاف و دارای چارچوب مشخص با شرکت‌های فنا‌ور همکاری کند.

وی افزود: هدف از معرفی طرح‌های نوآورانه مخابراتی باید حرکت به سمت ارائه سرویس‌های نو و تولید جریان‌های درآمدی جدید باشد.

مهندس دارائی، مدیر مخابرات استان سمنان در بازدید از این نمایشگاه که معاون تجاری و خدمات مشتریان؛ معاون توسعه سرمایه انسانی؛ معاون شبکه؛ معاون راهبرد و توسعه کسب و کار؛ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و رییس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی را همراهی می‌کردند، توضیحاتی درخصوص خانه هوشمند مخابرات سمنان و فناوری، تجهیزات و قابلیت‌های آن ارائه داد.

مهندس دارائی با بیان اینکه منطقه مخابراتی سمنان بعنوان نخستین منطقه در سطح کشور، اقدام به تجهیز نمایشگاه IOT یا اینترنت اشیاء و خانه هوشمند (Smart Home) کرده است اظهار داشت : کنترل هوشمند روشنایی‌ها و سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع، فراهم کردن نور و دمای مطلوب با مدیریت بهینه تجهیزات، مانیتورینگ مصرف انرژی تجهیزات، افزایش ایمنی ساختمان با سیستم‌های اعلام و اطفای حریق، سیستم‌های امنیتی و کنترل تردد پیشرفته، استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های دزدگیر جهت پایش دقیق فضاهای مهم ساختمان، قطع خودکار گاز، آب و برق ساختمان در هنگام وقوع زلزله برای کاهش خسارات ثانوی، از جمله موارد مهم این خانه هوشمند است.

برچسب ها :
 
از   2   رای
1.5

عکس های خبر

نظرات