حضور متفاوت شرکت شهید قندی در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد درآستانه برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال،در گفتگویی اختصاصی گفت: این شرکت هم اکنون ظرفیت تولید بیش از ۹۰ درصد فیبرنوری منطقه و ۸۰ درصد فیبرنوری کشور را داراست، امسال با حضوری متفاوت در نمایشگاه بین المللی تلکام ۱۴۰۲ حضور خواهد داشت. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، دکتر محمد جواد عسکری باقرآبادی گفت: در نمایشگاه امسال شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی با معرفی یک شرکت نوبنیان توانمندی های خود را به نمایش می گذارد.

وی افزود: پس از طی مراحل مختلف ارزیابی براساس “قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان” و ” قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی و نوآوری ها و اختراعات” شرکت پلیمر ایساتیس قندی ابرکوه از مجموعه های شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد به جمع شرکت های دانش بنیان کشور پیوسته است.

دکتر عسکری با اشاره به اینکه این شرکت همچنین در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی از عضو آزمایشی به عضو فعال ارتقا پیدا کرده است گفت: عرضه سهام شرکت دانش بنیان پلیمر ایساتیس قندی ابرکوه بصورت عرضه اولیه نیز سیاست گذاری شده است.

او همچنین گفت: شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد توانایی تولید بیش از دو هزار میلیارد تومان در سال را دارد و بازار فروش محصولات آن نیز مهیاست همچنین علاوه بر شرکت مخابرات ایران و توانیر(توزیع نیروی برق) مشتریان بسیاری از جمله شرکت های شهرداری ها، شرکت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع و معادن، تلکام، مبین نت، همه اپراتورهای ایران، و مشتریانی در دیگر کشورها مشتاق خرید تولیدات ما هستند بطوریکه روند فروش رو به افزایش است.

مدیرعامل شرکت شهید قندی دلیل اصلی پرمشتری بودن شرکت شهید قندی را کیفیت بسیار بالای محصولات و خوش قولی در تحویل سفارش اعلام کرد و گفت: ما امسال درنمایشگاه تلکام کابل های میکروی بالای ۴۸ رشته با قطر ۶ تا ۶٫۵ میلیمتر را ارائه خواهیم کرد که پیشتر نیز سفارش آن را گرفته ایم.

دکتر عسکری توضیح داد: این نوع کابل با توجه به مصرف بسیار بالا در شبکه FTTH ارائه می شود و پیرو اعلان رئیس جمهور مبنی بر فعال سازی ۲۰ میلیون پورت FTTH در چهار سال دوره ریاست جمهوری، انتظار می رود سفارشات بسیار زیادی از این نوع کابل به شرکت شهید قندی سپرده شود. این مدیر موفق افزود: در این راستا دولت نیز در حال امضای قرارداد سرمایه گذاری با ۹ اپراتور مرتبط با طرح FTTH است، بنابراین ما با ارائه میکروکابل در نمایشگاه تلکام، آمادگی خود را برای ساخت و تولید انبوه اعلام می داریم.

مدیرعامل شرکت شهید قندی در ادامه مصاحبه با خبرنگار شرکت گفت: علاوه بر میکروکابل، میکروداکت و میکرودیوب و کابل های تردیشنال جایگاه مصرفی خود را دارا هستند که در نمایشگاه تلکام آمادگی شرکت شهید قندی برای ورود به چرخه تولید این نوع کابل ها نیز اعلام می شود.

دکترعسکری افزود: بجز تولید تجهیزات اکتیو که نیاز به تصمیم گیری در سطح کلان مدیریتی کشور دارد و از حوزه اختیار ما خارج است، ما به عنوان یک شرکت تمام عیار کابلسازی با سابقه طولانی و مفید، آماده ورود به تولید کلیه تجهیزات پسیو passiv را داشته و هر گونه سفارشی را در این حوزه می پذیریم.

این مدیر فعال عرصه کابل سازی تاکید کرد : تمامی کابل های مصرفی شبکه ای FTTH ، بجز کابل ۲۴ و ۴۸ رشته ای زیر۳ میلیمتر(blown fibre)، در این شرکت تولید می شود و در حوزه کابل های نوری OPGW ، کابل های زیر دریایی، blown fibre و کابل های آبشور که در برنامه توسعه‌ای شرکت شهید قندی است، در صورت توجیه اقتصادی سفارش گیری انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهید قندی تصریح کرد: تمامی کابل های برق در شرکت شهید قندی تولید می شود اما در این حوزه نوآوری خاصی در جهان صورت نمی گیرد و آنچه به عنوان توسعه مطرح می شود، صرفا از نوسازی ماشین آلات و تجهیزات است. دکتر عسکری افزود: در این حوزه صرفا از نظر ولتاژ کابل های برق قصد داریم تجهیزات و ماشین آلاتی برای کابل های مدیوم ولتاژ و های ولتاژ تهیه کنیم که انشالله در سال آینده محقق خواهد شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، تلکام امسال به همت ستاد برگزاری، سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات ایران برگزار می شود. همچنین کانون هماهنگی فاوا معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ، وزارت ICT، شرکت مخابرات ایران، معاونت علمی فناوری و اقتصاد دیجیتال ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی نقش برجسته ای در تلکام ۱۴۰۲ دارند که با رسالتی گسترده تر در راستای اقتصاد دیحیتال، تحول دیجیتال و اتصال پذیری، در آستانه برنامه پنج ساله هفتم توسعه اقتصادی کشور به میدان آمده و نمایشگاهی جامع برگزار خواهند کرد.

در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ حدود ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی در ۱۲۰ غرفه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران حضور خواهند داشت. در سالن ۷ این نمایشگاه علاوه بر شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد، شرکت های مخابرات ایران، شرکت شسکام، شرکت خدمات اول مخابرات، شرکت کاراشاپ، شرکت امید ژرف نگر، شرکت تهران سیمین فر، شرکت نوران ارتباطات پایدار، شرکت بهینه پردازش سپهر پارس و مجتمع صنعتی رفسنجان، شرکت افرانت، شرکت پیشتازان، هاست ایران و شرکت ژرف نگر دستاوردها، توانمندی ها و محصولات فناورانه جدید و متنوع خود را به عموم علاقه مندان عرضه می کنند. نمایشگاه بین المللی تهران واقع در اتوبان چمران از ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر پذیرای متخصصان و عموم علاقمندان است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات