دکتر محمودزاده برهمگرایی وزارت ارتباطات با مخابرات برای توسعه صنعت ارتباطات تاکید کرد

دکتر محمودزاده با تاکید براهمیت توسعه صنعت ارتباطات و همگرایی وزارت ارتباطات با مخابرات در این زمینه گفت : همگرایی موجب بهبود فرآیند همکاری شده وارتقای به موقع فناوری در کشور صورت می گیرد تا پاسخگویی به نیازهای جامعه با سرعت بیشتری انجام شود .

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده رئیس هیات مدیره با بیان این مطلب در نشست امضای تفاهم نامۀ دریافت پروانۀ یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی ((UNSp شرکت مخابرات ایران از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که با حضور رییس ، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران ، امیر لاجوردی، قائم مقام وزیر در امور ارتباطات و رئیس رگولاتوری وعلی اصغر انصاری ، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات محل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد، بر تعامل و توجه هر بیشتربه مخابرات برای توسعه ارتباطات و اقتصاد دیجیتال کشور تاکید کرد و گفت : آینده خوبی پیش رواست وازنتایج این همکاری ارتقای تکنولوژی و پاسخگویی به موقع است.

وی با اشاره توافق مخابرات و وزارت ارتباطات ونقش پدری آن افزود:با ید در کنار هم به عنوان یک شرکت ملی که دغدغه مشترک برای توسعه تکنولوژی و ماندگاری،وجود دارد ، حمایت و پشتیبانی همه جانبه دولت، وزارت ارتباطات و رگولاتوری و دیگر سازمان ها ضروری است تا بتوان ارتباطات را در کشور ارتقا داد.

سلطانی

مهندس سلطانی بر برهدف گذاری درآمد صنعت ارتباطات تاکید کرد

مهندس سلطانی نیز در این نشست با اشاره به اینکه امروز یک روز تاریخی برای توسعه ارتباطات در کشوراست ضمن قدردانی از همه مدیران که همکاری خوبی با مخابرات دارند گفت : امیدواریم با همدلی و همکاری بیشتربتوانیم سرعت توسعه رو افزایش دهیم تا پاسخگوی نیاز های جامعه باشیم .

وی با تاکید برهدف گذاری درآمد صنعت ارتباطات در کشور گفت : موضوع سیاستگذاری درآمد باید با توجه بیشتری دنبال شود تا انگیزه سرمایه گذاری بوجود بیاید و از این صنعت ضمن توسعه سود حاصل شود .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود : برای توسعه صنعت ارتباطات نیروی انسانی متخصص خوب و کارآمد و شرکت های دانش بنیان وجود دارد باید با سیاستگذاری درست و دقیق و کمک حاکمیت در این بخش به هدف دست یافت .

وی بر توجه بیشتر سازمان رگولاتوری وزیر ارتباطات به صنعت ارتباطات کشور تاکید کرد و گفت :این صنعت به واسطه سیاست های ضعیف گذشته از توسعه باز مانده و بازسازی و نوسازی شبکه ارتباطی با مشکلات فراونی روبه رو بوده است .

سلطانی با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات تمامی تلاش خود را برای توسعه فیبرنوری در کشور بکار گرفته است تصریح کرد : ما برای رسیدن به افق های ترسیم شده در دولت سیزدهم در کنار وزارت ارتباطات آماده ایم تا به پیشرفت ارتباطات در کشور برسیم . دریافت رسمی پروانه جدید «شبکه و خدمات ارتباطی یکپارچه(UNSP) کمک می کند تا قوی تراز گذشته فعالیت ها را در کشور ادامه دهیم وبه موجب آن اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها وارد فاز تازه‌ای شد.

وی با اشاره به مسایل داخلی ، عمومی شرکت مخابرات و حساسیت های آن به نسبت اپراتورهای دیگر گفت : شرکت مخابرات با استفاده از منابع داخلی تا کنون فعالیت های خوبی در زمینه توسعه فیبر نوری در سراسر کشور انجام داده است .اکنون با دریافت پروانۀ یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی ((UNSp) مسیر توسعه ارتباطات مبتنی بر فیبرنوری در کشور هموار شده و از این پس به مرور شاهد ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت با سرعت‌های چند صد و حتی چند گیگابیت بر ثانیه در جای جای کشور باشیم. با وجود چنین زیرساخت پرسرعت و با کیفیتی، زمینه لازم برای ظهور کسب و کارها و خدمات دیجیتال جدید در کشورنیز فراهم خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات