لوله‌کشی گاز منازل مددجویان فارس از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهور کلید خورد

مدیران شرکت گاز، اداره‌کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس امروز(سه شنبه) تفاهم‌نامه‌ای با هدف لوله‌کشی رایگان منازل مددجویان به امضا رساندند که برای این اقدام ۱۸ میلیارد تومان در مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان پیش‌بینی شده است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مدیرعامل شرکت گاز فارس سه‌شنبه در این باره گفت: این تفاهم‌نامه در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز منعقد شده و در قالب آن منازل مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با تأمین هزینه‌ها از سوی شرکت گاز استان بطور رایگان لوله‌کشی داخلی خواهد شد و آنها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

علی اکبر میدان شاهی افزود: اعتبار این پروژه از محل سفر رییس جمهور به استان، ۱۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که پیش بینی می‌شود تعداد هزار مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی استان تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بر اساس ضوابط ابلاغی این مددجویان برای یک مرحله از پرداخت هزینه اشتراک گاز نیز معاف می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس همچنین بر ضرورت هماهنگی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی با شرکت گاز استان، به منظور عملیاتی شدن هر چه سریعتر این طرح و بهره‌مندی یکهزار مددجو استان از نعمت گاز طبیعی تاکید کرد.

میدان شاهی از سازمان نظام مهندسی استان و اتحادیه صنف تاسیسات مکانیکی استان نیز خواست تا در این امر خیر مشارکت نموده تا امکان افزایش تعداد یک هزار مددجو فراهم شود.

فارس ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ مقصد هفتمین سفر رییس جمهور و تعدادی از اعضای کابینه دولت سیزدهم بود و در این سفر ۱۱۴ پروژه زیرساختی با اعتباری معادل ۶ هزار و ۸۴۸ میلیارد تومان مصوب شد.

انعقاد تفاهم‌نامه‌ سه‌جانبه برای لوله‌کشی گاز منازل مددجویان در استان فارس

اجرای هزار و ۴۱۶ کیلومتر شبکه‌گذاری تحت پوشش گازرسانی در چهار شهر و ۱۷۷ روستا

همچنین جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت گاز فارس به منظور بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص عملکرد سال گذشته و صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

مدیر عامل شرکت گاز فارس در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد سالیانه و گزارش عملکرد هیئت مدیره پرداخت و گفت: در سال گذشته در استان فارس چهار شهر و ۱۷۷ روستا با اجرای هزار و ۴۱۶ کیلومتر شبکه‌گذاری تحت پوشش گازرسانی قرار گرفتند. همچنین تا پایان سال ۱۴۰۱ در استان سیستان و بلوچستان نیز شهرهای اسماعیل آباد و خاش و ۱۲۷ روستا با اجرای ۹۲۲ کیلومتر شبکه گذاری، توسط شرکت گاز فارس به عنوان استان معین گازرسانی از نعمت گاز برخوردار شدند.

میدانشاهی ضمن پاسخ به پرسش‌های حاضرین و نمایندگان صاحبان سهام در خصوص اجرای پروژه خط انتقال مشکان اظهار کرد: یکی از پروژه های شاخص این شرکت در سال ۱۴۰۱ خط انتقال مشکان با ۹۴ کیلومتر شبکه گذاری جهت جلوگیری از افت فشار و همچنین تأمین گاز صنایع و روستاهای شرق استان با هزینه کرد ۳۰۲ میلیارد تومان اجرا شد که نمونه تبدیل تهدید به فرصت است.

مدیر عامل شرکت گاز فارس هم ضمن اشاره به در صد تحقق و روند مطلوب شاخص‌های کلیدی، بر نقاط قوت این شرکت تأکید کرد و گفت: از دستاوردهای مهم این شرکت در سال گذشته می توان مکانیزه کردن فرآیندهای سازمان در سامانه برسا (انضباط برنامه‌ای)، ایجاد داشبورد کنترل بودجه سرمایه‌ای (انضباط مالی)، مولد سازی، وصول مطالبات، مقاوم سازی، مدیریت و کنترل شبکه و پایدار سازی جریان گاز از طریق بلوک بندی و ایزولاسیون شبکه ها و طرح پویش هدیه انرژی (بهینه سازی) نام برد که قابلیت الگوبرداری دارند.

حسابرس و بازرس قانونی، گزارش بررسی‌های خود را در خصوص عملکرد شرکت گاز فارس برای سال مالی ۱۴۰۱ را قرائت و مجمع عمومی پس از بحث و بررسی های لازم در رابطه با گزارشات مذکور عملکرد شرکت را مورد تایید قرار داده و صورت های مالی شرکت را از تمام جنبه‌های بااهمیت، طبق استانداردهای حسابداری بخش عمومی، مطلوب و قابل تقدیر دانستند.

مجمع عمومی عادی هر ساله و در همین بازه زمانی، برای رسیدگی به وضعیت مالی و دارایی‌های شرکت های گاز استانی در شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات