آثار تجاری سازی و تحرک مخابرات در بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲ نمایان می شود

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وی در این مجمع که با حضور هشتاد و یک درصد سهامداران رسمیت یافت، با اشاره به اینکه برنامه تحولی مخابرات کاملا منطبق با زیست بوم دیجیتال طراحی شده گفت: در رابطه با پاسخ دهی به ذینفعان و حرکت ارتباطات به سمت تجهیز فیبرنوری، نهضت جهادی توسعه فیبرنوری راه اندازی شده است که منابع آن نیز به طور کامل دیده شده است.

دکتر محمودزاده در این جلسه در مورد پرداخت پایان خدمت بازنشستگان پایان ۱۴۰۱ گفت: مطالبات این عزیزان در کمترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد .

وی همچنین اضافه کرد: پرداخت مطالبات بازنشستگان بابت خواربار، تا پایان شهریور ماه پرداخت و نهایی خواهد شد و از مدیران مناطق قول گرفته ایم تا در امر پرداخت تسریع کنند.

دکتر محمودزاده با تشریح فرصت های پیش روی مخابرات در افتصاد دیجیتال افزود: بسیاری از بدهی ها را در حال حاضر تسویه کرده و امروز به یک شفافیت مالی در بخش های مختلف حتی برای سهامداران خرد و حقیقی رسیده ایم.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات گفت: ایجاد شایستگی در مخابرات ایران بسیار ضروری است و با کیفی سازی نیروی انسانی موجود، در تلاش هستیم ضمن کنترل هزینه ها، به تقویت و کرامت بخشی به نیروی انسانی توجه کنیم.

وی تلاش در جهت تامین نیازهای جدید مشتریان در حوزه اقتصاد دیجیتال را یک راهبرد دیگر مخابرات ایران عنوان کرد و افزود: در این مسیر به سرویس محوری و افزایش بهره وری در حوزه های تجاری و بازاریابی رسیده ایم.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: برای تبدیل وضعیت ایثارگران، طی دو سه هفته گذشته هماهنگی‌ها انجام شده تا وزارت رفاه و وزارت ارتباطات توافق نامه خود را با ما پاراف کنند، لذا با اعلام نظر وزارتخانه ها این طرح شروع و عملیاتی خواهد شد.

دکتر محمودزاده با اشاره به لزوم تعامل بیشتر با مجموعه کارکنان گفت: طراحی های دقیق و کارشناسی مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران در مراحل مقدماتی پایان یافنه و در حال حاضر با نهایی شدن تعاملات با نهادها و وزارتخانه های ذی ربط این امر در روزهای آینده انجام حوهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات