تخلف آرایشگر زنانه، منجر به جریمه ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یک واحد آرایشگاه زنانه در استان به دلیل گران فروشی خدمات، به پرداخت جریمه ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: غلامرضا سالاری شنبه در این زمینه بیان کرد: با گزارش بازرسان سازمان صمت در خصوص تخلف یک واحد صنفی آرایشگاه زنانه ، پرونده این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به جریمه ۱۶میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی این آرایشگاه زنانه، افزود: میزان ۱۰ میلیون ریال جریمه هم به دلیل ارایه نکردن فاکتور برای این واحد صنفی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده شنیدن و ثبت گزارش های مردمی با موضوع تخلف های گرانفروشی،کم فروشی و دیگر موارد مربوط به تعزیرات حکومتی است.

تخلف آرایشگر زنانه، منجر به جریمه ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی شد

مردم تخلفات مشاوران املاک را گزارش کنند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس همچنین در ادامه نسبت به دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن هشدار داد و گفت: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن ، تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گرانفروشی به ۱۰ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم خواهند شد.

سالاری با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده های تخلفات مشاوران املاک افزود: اخیرا نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک ، جریمه سه میلیارد ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.

وی با بیان اینکه مشاوران املاک ملزم به نصب نرخنامه حق الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، جریمه نصب نکردن نرخ نامه را ۱۳ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: شهروندان در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات