پیگیری تبدیل سپیدان به عنوان منطقه ویژه گردشگری در سفر دوم رئیس جمهور

استاندار فارس گفت: تلاش می‌کنیم تبدیل شهرستان سپیدان به عنوان منطقه ویژه گردشگری که از سوی نماینده مردم در مجلس و فرماندار این شهرستان مطرح شد به عنوان یکی از مصوبات سفر دوم آیت الله رئیسی رئیس جمهور به این استان دنبال شود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: دکتر محمد هادی ایمانیه، چهارشنبه در حاشیه سفر به شهرستان سپیدان در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط و در تماس با رئیس مناطق ویژه کشور بنا شد تلاش شود که این مهم جزو مصوبات سفر دوم به استان فارس قرار داده شود.

وی، با اشاره به مصوبات سفر اول به شهرستان سپیدان نیز گفت: سفر اول ۲۷ مصوبه به دنبال داشت که ۲۰ مصوبه اجرایی شد و در سفر دوم رفع مشکلات و موانع پیش روی تحقق هفت مصوبه باقیمانده را دنبال کنیم که امیدواریم با تصمیماتی که اتخاذ شد شاهد عملیاتی شدن این هفت مصوبه نیز باشیم.

استاندار فارس بیان کرد: دیدار با سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید شهرستان سپیدان نیز از دیگر برنامه های این سفر بود که در این دیدار نیز در خصوص تعدادی از این مشکلات تصمیم گیری شد و مشکلات سایر سرمایه گذاران را نیز تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

پیگیری تبدیل سپیدان به عنوان منطقه ویژه گردشگری در سفر دوم رئیس جمهور

ایمانیه گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات سرمایه گذاران و موسسه‌هایی که در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه گردشگری شهرستان سپیدان سرمایه گذاری کرده‌اند را بتوانیم حل کنیم.

وی افزود: همچنین در بازدیدی که از پروژه مسکن مهر اردکان انجام شد مقرر شد که مشکل اسناد مالکیت این پروژه با همکاری راه و شهرسازی سپیدان و شهرداری اردکان حل شود.

 

استاندار فارس گفت: در بحث راههای روستایی هم امیدواریم بتوانیم با کمک فرمانداری و سایر مسئولان محلی و استانی ۷۰ کیلومتر از راههای روستایی را آسفالت کنیم.

ایمانیه افزود: همچنین مقرر شد که با همکاری معاونت اقصادی استانداری و مدیران صمت، جهاد کشاورزی و شهرکهای صنعتی استان، یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در شهرستان جذب شود.

وی ادامه داد: اعلام آمادگی می کنیم که هر سرمایه گذاری که بخواهد در این شهرستان که می توان از آن به عنوان قطب گردشگری طبیعی یاد کرد سرمایه گذاری کند حتما کمک و حمایت خواهیم کرد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: استاندار فارس بیان کرد: در بحث صنایع تبدیلی نیز با توجه به محصولات کشاورزی و باغی شهرستان در کنار سرمایه گذاران در این عرصه خواهیم بود.

ایمانیه گفت: در بحث گازرسانی نیز مقرر شد که از ۱۸ روستای باقیمانده، ۱۱ روستا تا قبل از زمستان گازرسانی شود و مشکلات گازرسانی به هفت روستای باقیمانده نیز با کمک نماینده شهرستان در مجلس و وزارت نفت حل شود.

شهرستان سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در ۸۰ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات