تمدید قرارداد مجیدی

تیم فوتبال اتحاد کلباء موفق شد در دیداری سخت و دشوار، با نتیجه 2 بر یک از سد تیم قدرتمند الشارجه عبور کند. شاگردان مجیدی به لطف گل دقیقه 100 احمد عامر سه امتیاز مهم را کسب کردند، با این حال مدیران تیم اماراتی انتظار کسب امتیازات بیشتری را داشتند.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: عیسی بن هویدن سخنگوی باشگاه اتحاد کلباء در گفتگو با روزنامه امارات الیوم گفت که تمدید قرارداد مجیدی باعث شد تا ثبات تیم حفظ شوند و پیروزی بر الشارجه نیز نشان دهنده سطح فنی برجسته کلباء است.
او در ادامه خاطرنشان کرد: پیروزی 2 بر یک کلباء بر الشارجه، نشان دهنده سطح فنی برجسته تیم در فصل جاری است و سایر دستاوردها ثمره کار تیمی، مطابق با سیستم های حرفه ای بین المللی است.
اما او تأکید کرد که علی رغم کسب نتایج رضایت بخش در طول فصل، اما با توجه به سطح کیفی که کلباء داشت، می توانست در رتبه ای بالاتر از جایگاه هشتم قرار بگیرد.

بن هویدن گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده بودیم، روی کسب 39 امتیاز و یا بیشتر هدف گذاری کرده بودیم. با توجه به کسب 32 امتیاز و 2 بازی باقی مانده، نهایتا بتوانیم به امتیاز 38 برسیم و نمی توان به این دستاورد رسید.
سخنگوی کلباء خاطرنشان کرد: ما از کسب امتیازات آسان و تأثیرگذار غافل شدیم، بخصوص اینکه در چندین مسابقه، در وقت های تلف شده امتیازات زیادی را از دست دادیم.
وی افزود: با این وجود از همه نتایج مثبت به دست آمده راضی هستیم و مدیریت تیم در تلاش است تا دلایلی که منجر به غفلت از امتیازات آسان شده است را بررسی کند تا در آینده از تکرار آنها اجتناب شود.

و ادامه داد: هدف ما در ابتدای فصل رسیدن یا فراتر از امتیاز سی و نهم برای شکستن رکورد باشگاه در تعداد امتیازات کسب شده در لیگ حرفه ای بود، اما موفق نشدیم و امیدواریم در فصل بعد به آن برسیم.

وی خاطرنشان کرد: تمدید قرارداد با مربی ایرانی تیم یعنی فرهاد مجیدی موید سیاست ثبات کادر فنی از نظر هیئت مدیره اتحاد کلباء است.
بن هویدن در پایان گفت: جدا از رتبه ای که فصل را در آن به پایان خواهیم رساند، تداوم حضور بازیکنان کلباء در تیم های ملی دستاوردهای مهمی است. از جمله حضور احمد عامر، سلطان عادل و عبدالسلام محمد در تیم ملی امارات. همچنین حضور سه بازیکن جوان کلباء در تیم ملی المپیک و موفقیت تیم های پایه و زیر 15 و زیر 12 ساله های باشگاه از دیگر نکات مثبت این فصل است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات