تشدید تدابیر امنیتی در نیویورک در آستانه دادگاه ترامپ

بیش از ۳۵ هزار مامور پلیس اف بی آی در نیویورک در آستانه دادگاه ترامپ به تامین امنیت روز سه شنبه کمک می‌کنند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: در آستانه جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ تدابیر امنیتی در نیویورک تشدید شده است.

براساس گزارش الجزیره، خبرنگار شبکه با اعلام این که شهردار نیویورک به حامیان ترامپ هشدار داده است درباره تمهیدات امنیتی در نظر گرفته شده در شهر برای جلسه دادگاه سه شنبه (به وقت آمریکا) گفت: اولاً نهاد‌های زیادی (در اجرای تدابیر امنیتی) مشارکت دارند. بیش از ۳۵ هزار مامور پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به تامین امنیت در روز سه شنبه کمک می‌کنند.

او در ادامه افزود: صحبت از مسدود کردن بسیاری از خیابان‌ها و منطقه اطراف دادگاه است که از سمت جنوب با برج ترامپ حدود شش کیلومتر فاصله دارد. این منطقه برای جلوگیری از هر گونه راهبندان تقریباً به طور کامل مسدود خواهد شد. این وضعیت کاملاً بی سابقه است.


خبرنگار شبکه الجزیره اعلام کرد: روشن است که تلاش تشکیلات امنیتی برای اینکه ترامپ را به دادگاه واقع در مرکز یکی از شلوغ‌ترین شهر‌های جهان برساند تا خود را به دادگاه معرفی کند و سپس وی را به سلامت از آنجا خارج کند، در اولویت نخست قرار دارد و به همین دلیل است که تمهیدات امنیتی زیادی اندیشیده شده است. به علاوه کنجکاوی بسیار زیادی درباره این رویداد وجود دارد، چه از طرف کسانی که تلاش خواهند کرد برای تماشا خود را به اینجا برسانند و چه از سوی معترضان و نیز صد‌ها خبرنگار از سراسر جهان؛ بنابراین وضعیت دشوار امنیتی برای همه نهاد‌های درگیر ایجاد خواهد کرد.

پیش از این دونالد ترامپ در واکنش به اعلام جرم دادگاه منهتن علیه خود، با بیان این‌که «من بی‌گناه هستم»، این حکم را نوعی محاکمه سیاسی و نیرنگ دموکرات‌های این کشور توصیف کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات