۱۴ فروردین مدارس فارس باز است

ساعت آغاز به کار مدارس و ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان فارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شد. دانش آموزان با حضور در مدارس در این روز تحصیل در سال ۱۴۰۲ را آغاز می کنند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس: با توجه به هماهنگی به عمل آمده، زمان آغاز فعالیت همه مدارس در سراسر استان فارس از ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۲ در نوبت صبح به صورت هماهنگ و از ساعت ۷:۳۰صبح می باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:ضمنا به جهت هماهنگی بیشتر بین مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان نیز زمان شروع به کار تمامی ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان فارس از ۱۴فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت ۷:۳۰ صبح لغایت ۱۴/۳۰ عصر و روزهای پنجشنبه لغایت ۱۳/۳۰ عصر می باشد.

این اطلاعیه می‌افزاید: ساعت شروع بکار مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان بعد از شب‌های قدر از ساعت ۹صبح می باشد.

در این اطلاعیه نوشته شده است: ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل اجرایی پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در آموزش و پرورش فارس که امسال نیز شاهد تلاش های بی وقفه و شبانه روزی این عزیزان بودیم،

این اطلاعیه اضافه می‌کند: با پایان یافتن کارستادهای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در ساعت ۹صبح روز شنبه ۱۲ فروردین، لازم است همه مدیران و کادر اجرایی و خدماتی عزیز مدارس سراسر استان نسبت به آماده سازی فضای مدرسه و کلاس های درس اقدام عاجل به عمل اورده تا از روز ۱۴ فروردین آماده استقبال از دانش اموزان و همکاران فرهنگی در سراسر استان پهناور فارس بوده و شاهد آغاز فصل جدیدی در بهار تعلیم و تربیت در استان عزیزمان باشیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات