۱۰ خودرو خارجی قاچاق در استان فارس کشف شد

مقام‌های انتظامی استان فارس از کشف ۱۰ دستگاه خودرو خارجی قاچاق با ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال در این استان خبر دادند؛ کشف ۳۰ هزار و ۶۲۰ دلار قاچاق در فرودگاه شهید دستغیب شیراز نیز از دیگر اخبار حوزه انتظامی این استان بود.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان فارس دوشنبه در این باره گفت: با انهدام اعضای باند قاچاق خودرو، ۱۰ دستگاه سواری در شیراز کشف و روانه پارکینگ شدند.
سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند از طریق اسناد جعلی اقدام به خرید و فروش خودروهای قاچاق می‌کنند که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از چند ماه کار اطلاعاتی موفق شدند در این خصوص ۱۸ نفر که اعضای یک باند بودند را شناسایی و طی چند عملیات آنان را دستگیر کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان موفق شدند طی چند مرحله و در بازدید از منازل متهمان ۱۰ دستگاه سواری قاچاق از نوع لندکروزر، لکسوس، بی ام دبلیو، میتسوبیشی، نیسان مورانو و اف جی کرویزر را کشف کنند.
ملک‌زاده با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش خودروهای مکشوفه را ۳۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف ارز قاچاق
مسئول روابط عمومی پلیس فارس نیز دوشنبه اعلام کرد: ۳۰ هزار و ۶۲۰ دلار قاچاق توسط ماموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شیراز کشف شد.
سرهنگ حمید افرامن افزود: ماموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شیراز هنگام چک و پایش مسافران در حال خروج از کشور به مقصد یکی از کشورهای عربی به یک نفر مظنون شدند و آن را برای بررسی بیشتر به اتاق بازرسی هدایت کردند.

دلارهای قاچاق کشف شده در فرودگاه شیراز
وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از بار همراه آن مسافر، ۳۰ هزار و ۶۲۰ دلار قاجاق که به صورت کاملا حرفه‌ای در چمدان جاسازی شده بود کشف کنند.
افرامن با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: پلیس فرودگاه شیراز با بهره‌گیری از پرسنل مجرب اقدامات مقابله‌ای با قاچاقچیان کالا و ارز را در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات