دکتر محمودزاده در نشست هم اندیشی کسب و کار خراسان رضوی:

تجاری سازی خدمات، راهبرد اساسی مجموعه مخابرات در بهره وری حداکثری است

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با تببین حرکت راهبردی و منطبق با الزامات جهان پیشرفته امروز در حوزه ارتباطات گفت: با ورود هوشمندانه و تجاری محور مخابرات به فناوری های نوین کسب و کار ، موتور توسعه صنعت پیشران فناوری اطلاعات به حرکت در می آید.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وی با اشاره به لزوم حرکت راهبردی طبق مفاهیم بنیادی دنیای دیجیتال گفت: امروز در اواخر سال ۱۴۰۱ ، در حدود چهار یا پنج تکنولوژی لبه فناوری در کشورمان پیاده می شود.
وی با اشاره به تلاش هیات مدیره برای استفاده تجاری مشتریان از فناوری های جدید گفت: در این مسیر نیازمند راهبرد هستیم که بازکننده گره ها است و بن بست های حوزه فناوری با استفاده از فناوری های لبه و مبتنی بر توسعه کسب و کار حل می شود.
دکتر محمودزاده گفت: زیست بوم دیجیتال در کشورمان با تکیه بر شرکت مخابرات به عنوان اپراتور تخصصی این بخش نیاز به بازنگری دارد و راه حل آن ورود به مسیرهای جدید درآمدزایی مبتنی بر کسب و کار است.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این همایش گفت: باید بپذیریم که در برخی از بخش هاعقب ماندگی داریم و به ویژه در راهبردهای مبتنی بر بهره وری حداکثری از فناوری و نیروی انسانی خلاهایی مشاهده می شود.
دکتر محمودزاده گفت: یکی از ویژگی های برجسته مخابرات ایران ، زنجیره ارزش مبتنی بر نوآوری آن است که به دنیای دیجیتالی شده امروز تعلق دارد و با استفاده از این فرصت و هم افزایی در تمام شرکت، می توان به مسیرهای منتهی به کسب و کار جدید و ارزش آفرینی برای شرکت حرکت کرد.
وی در پایان بازیابی و بازسازی برند شرکت مخابرات ایران را در گرو ارائه کامل خدمات درخواستی مشتریان در عصر حاضر عنوان کرد و افزود: خلاقیت و ابتکار مناطق مخابراتی و مشارکت همه جانبه مدیران میانی به ویژه در منطقه مهمی مانند خراسان رضوی در اجرای راهبرد تجاری شرکت ضروری است.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات