افتتاح ۱ سایت تلفن همراه در شهرستان اقلید

هم زمان با گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر۱ سایت همراه اول در روستای آب باریک با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱ سایت تلفن همراه در سیربانوی شهرستان اقلید با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال ارتقاء و به بهره وری رسید. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، این آیین افتتاح با حضور دکتر صالحی، نماینده مردم شهرستان اقلید و سرحد چهاردانگه در مجلس شورای اسلامی مهندس ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس، دکتر سلیمان پور، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، دکتر فرخ زاده،معاون گردشگری و امور زائرین استانداری و مهندس منصوری فرماندار شهرستان اقلید روز یک شنبه شانزدهم بهمن ماه برگزار شد.

مهندس ایزدی، مدیر منطقه در این آیین افتتاح ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به منظور توسعه تلفن همراه و رفع مشکلات ارتباطی هم استانی های گرامی این افتتاحات در سطح شهرستان اقلید انجام شده است.

وی افزود: با نصب و راه اندازی و همچنین ارتقای این دوسایت ساکنان روستاهای آب باریک و سیربانو و همچنین مناطق نزدیک می توانند از خدمات ارتباطی و اینترنت همراه اول استفاده نمایند .

مدیر مخابرات منطقه فارس منبع تامین اعتبار این سایت ها را خدمات اجباری دولت ( USO) عنوان نمود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات