قاچاقچی گردو در استان فارس هفت میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون حامل گردوی قاچاق در شهرستان آباده گفت: جریمه هفت میلیارد ریالی برای متهم این پرونده تعیین شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس، غلامرضا سالاری افزود: محموله این کامیون، سه هزار و 700 کیلوگرم مغز گردوی خارجی بود که با توجه به اینکه این محموله فاقد اسناد و مدارک گمرکی بود به ظن قاچاق توقیف و پرونده ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.
وی اضافه کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که گردوهای مکشوفه بطور غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده و در مسیر انتقال به تهران توسط ماموران انتظامی در آباده شناسایی وتوقیف شده بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد : با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف ، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه هفت میلیارد ریالی مالک بار قاچاق و ضبط گردوهای مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

جریمه چهار میلیارد ریالی یک واحد صنفی به علت گرانفروشی
بنا بر گزارش دیگری،‌ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از اجرای حکم یک واحد تراشکاری صنعتی به علت گرانفروشی خدمات خبر داد.
سالاری گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت در خصوص تخلف یک تراشکاری صنعتی، پرونده این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
سالاری افزود : بر اساس گزارش بازرسین ، این واحد صنفی بابت ارائه خدمات مبالغ زیادی را از مشتریان اخذ کرده و مرتکب تخلف گرانفروشی شده بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به احضار متصدی واحد صنفی و انجام تحقیقات در این رابطه افزود : در بررسی های به عمل آمده ، تخلف گرانفروشی در پرونده محرز و نهایتا حکم به جریمه چهار میلیارد ریالی واحد صنفی متخلف صادر شد.

برچسب ها :
 
از   2   رای
3.5

عکس های خبر

نظرات