پیش بینی قیمت طلا و سکه برای فردا

مطبوعات فارس:معامله‌گران بازار معتقدند اگر قیمت دلار در پی اخبار مذاکرات هسته‌ای برجام روند کاهشی نداشته باشد قیمت سکه به کانال ۲۰ میلیون تومانی نیز ورود می‌کند.

تجارت نیوز/در مقابل کاهش قیمت اسکناس آمریکایی، قیمت طلا و سکه را نیز متاثر می‌سازد و سکه به محدوده‌های قیمتی پایین‌تر ورود می‌کند.

برخی معامله‌گران نیز معتقدند دولت قصد دارد نقدینگی را از بازار جمع کند و این افزایش قیمت‌ها در بازارهای سرمایه به ویژه دلار و سکه به همین دلیل است.‌

آن‌ها معتقدند بانک مرکزی قصد دارد کسری بودجه خود را توسط مردم جبران کند و بعد قیمت‌ها را به یکباره پایین‌ بکشد.

حباب سکه نیز که به اعتقاد برخی کارشناسان آلارم قیمت دلار را می‌دهد، روند صعودی تاریخی را در ۲ هفته گذشته شاهد بود.

حباب این قطعه فلز زردرنگ در هفته‌های گذشته با پرش‌های ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی همراه بود. اگر در برخی روزها نیز مسیر کاهشی داشت، این کاهش به اندازه‌ای محدود بوده که تاثیر چشم‌گیری بر قیمت حباب سکه نداشته است.

حباب ربع سکه، ۵ میلیون
حباب سکه بهار آزادی که در روزهای انتهایی آبان ماه سال جاری تا ۳۰۰ هزار تومان هم رسیده بود، امروز نزدیک به محدوده ۲ میلیون تومانی رسید.

حباب ربع سکه که ۵ میلیون تومان است، بیش از نیمی از قیمت این قطعه از سکه را شامل می‌شود.

همچنین حباب سایر قطعات سکه نیز دست‌کمی از سکه‌های مذکور ندارند و در محدوده‌هایی نزدیک به ۴ میلیون تومان در نیم سکه و بیش از ۲ میلیون تومان در سکه امامی و سکه گرمی قرار دارند.

امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱، قیمت سکه امامی حدود ۵۰ هزار تومان کاهش داشت و با قیمت ۱۸ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه بهار که امروز با روند کاهشی آغاز به کار کرد، در لحظه نگارش این گزارش بین افزیش و کاهش قیمتی در حدود ۵ تا ۱۰ هزار تومانی نوسان داشت‌ این سکه با قیمت حدود ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مبادله شد.

نیم و ربع سکه از ابتدای معاملات امروز با روند افزایشی در حدود ۵۰ هزار تومانی آغاز به کار کردند و به قیمت ۱۲ میلیون و ۲۵۰ و ۹ میلیون و ۲۵۰ هزارتومان رسیدند.

سکه گرمی با افزایش نزدیک به ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید. این قطعه از سکه در یک ماه‌ گذشته کمترین نوسان کاهش و افزایش قیمت را در خانواده خود داشت.

امروز روند کاهش قیمت طلا بیشتر از بازار سکه بود. هر مثقال طلا در حدود ۱۸۶ هزار تومان ارزان شد و به قیمت ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان رسید.

 هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش نزدیک به ۵۰ هزار تومان در لحظه نگارش این گزارش به قیمت یک میلیون و ۷۱۲ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت طلای دست دوم امروز یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد. طلای نو و دست دوم اکنون نزدیک به ۱۲ هزار تومان با هم تفاوت قیمت دارند.

نوسان کاهشی قیمت طلا امروز زیاد بود و در برخی ساعات به ۵۰ هزار تومان کاهش و در برخی ساعات به نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت می‌رسید.

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات