پنج اتوبوس‌ حامل سوخت قاچاق در لارستان توقیف شد

پلیس استان فارس اعلام کرد: پنج دستگاه اتوبوس حامل سوخت قاچاق و ۲ دستگاه کامیون که در حال حمل کرومیت قاچاق بودند، در شهرستان‌های لارستان و بختگان توقیف شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی لارستان در جنوب استان فارس روز چهارشنبه اعلام کرد: دراجرای طرح مقابله با قاچاق، پنج دستگاه اتوبوس مسافربری حامل ۱۴ هزار و۱۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق توقیف شد.
سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی،طرح برخورد با خودروهای سوخت‌ قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان اجرا شد.
وی افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح با کنترل محورهای اصلی و فرعی شهرستان موفق به توقیف ۵ دستگاه اتوبوس مسافربری حامل۱۴ هزار و ۱۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص پنج نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونیبه مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: شهروندان می‌توانند با گزارش هرگونه مورد مشکوک به پلیس، خادمان خود را در ارتقای امنیت فردی و اجتماعی یاری کنند.

سنگ‌های کرومیت قاچاق به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی شهرستان بختگان در شمال شرقی استان فارس نیز از توقیف ۲دستگاه کامیون حامل ۵۹ تن سنگ کرومیت قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد رحمانی بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه‌های "روشنکوه و تنگ حنا" این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری، در یک عملیات به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این کامیون‌ها، در مجموع ۵۹ تن سنگ کرومیت قاچاق و فاقد مجوز حمل که رانندگان قصد انتقال آن را به استان هرمزگان داشتند کشف کنند.
فرمانده انتظامی بختگان با بیان اینکه در این راستا رانندگان به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود: کارشناسان ارزش سنگ‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیاردریال برآورد کرده‌اند.

کشف حشیش و تریاک از خورجین ۲ موتورسیکلت
فرمانده انتظامی شهرستان داراب در شرق استان فارس نیز اعلام کرد: ۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش و تریاک تریاک در بازرسی از خورجین ۲ دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ علیرضا نوشاد افزود: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل وسایط نقلیه عبوری در محورهای خاکی منتهی به این شهرستان، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و دستور ایست را صادر کردند.
وی افزود: راکبان بدون توجه به ایست پلیس، متواری شدند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا، یکی از راکبان،خورجین موتورسیکلت‌ را رها کرد و ماموران موفق شدند موتورسیکلت دیگر را توقیف و راکب را نیز دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه تلاش برای دستگیری راکب متواری با جدیت ادامه دارد،تصریح کرد: در بازرسی از خورجین رها شده و همچنین موتورسیکلت‌ توقیفی ۴۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات