هوای فارس چهار روز آینده بارانی است

اداره کل هواشناسی استان فارس با انتشار اطلاعیه سطح نارنجی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی به مدت چهاروز همراه با رگبار و رعد و برق و وزش بادشدید،بارش برف در ارتفاعات شمالی استان هشدار داد. 

مدیرکل هواشناسی استان فارس، اعلام کرد: این سامانه بارشی جدید از شامگاه امروز یکشنبه ۱۳ آذرماه از سمت شمال غربی همراه با بارش پراکنده وارد استان می شود.

مسعود حقیقت افزود: همچنین این سامانه بارشی برای دوشنبه ۱۴ آذرماه در نیمه شمالی و بخش هایی از مرکز استان فعال است.

وی اضافه کرد: همچنین سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ آذرماه نیز این سامانه بارشی با شدت بیشتر در نیمه شمالی و مناطق مرکزی و به صورت پراکنده در برخی نقاط جنوبی ادامه دارد.

اثر مخاطره، لغزندگی جاده ها، ابگرفتگی معابر

مدیر کل هواشناسی فارس ادامه داد: اثر مخاطره همچون لغزندگی جاده ها به ویژه در نواحی کوهستانی ، آبگرفتگی محدود در معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها نیز وجود دارد.

توصیه، پرهیز از سفر های برون شهری

حقیقت تاکید کرد:احتیاط در تردد به دلیل لغزندگی جاده ها، پرهیز از سفر های برون شهری، عدم تردد و یا اتراق در حاشیه رودخانه ها و اطراف مسیل ها ،پاکسازی و لایروبی کانال ها و اب راه ها و عدم پارک خودرو زیر درختان فرسوده ، توصیه می شود.

هوای فارس اوایل هفته آینده هم بارانی است

مدیرکل هواشناسی فارس ادامه داد :‌ بعد از عبور این سامانه بارشی در آخر هفته ، اوایل هفته آینده نیز سامانه بارشی جدید دیگری استان فارس را در بر خواهد گرفت.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات