پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات ضمن ابراز امیدواری از رشد رضایت مشتریان برای ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری بیش از گذشته توسط این شرکت قدردانی کرد .وی همچنین اقدامات صورت گرفته برای بهبود پاسخگویی به مشترکین بر اساس گزارش پروژه های بهبود شاخص های مراکز تماس در آن شرکت را نشان توجه به مشترکان مخابرات دانست .
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
فارس موفق به کسب رتبه نخست اطلاع رسانی دستاوردهای دولت شد
۲ کارگر در عملیات لولهگذاری دفع آبهای سطحی شیراز جان باختند
«پرستو» در راه جشنواره بینالمللی تونس
حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
مغز انسان در حال بزرگتر شدن است
۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو