دکتر تقی پور بر اهمیت توجه به ارتباطات برای همه ذی نفعان تاکید کرد

دکتر تقی پور نماینده مجلس در گفتگو با برنامه تهران ۲۰ درباره تعرفه تلفن ثابت گفت: پاسخ به لزوم افزایش تعرفه یک کلمه نیست، بلکه باید به وضعیت این شرکت، سهامداران آن ، ذی نفعان و لزوم خدمت رسانی به مشتریان در حوزه پراهمیت ارتباطات توجه شود.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وی در این گفتگو ضمن تاکید بر لزوم توجه به وضعیت اداره شرکت مخابرات در چارچوب قانون تجارت و اصل سود و زیان گفت: در تعرفه جدید شرکت مخابرات بسته ارتباطی وجود دارد که مشترکان با پرداخت اولیه می توانند مکالمه رایگان درون شهری داشته باشند ، این طرح باید برای شورای رقابت و مشتریان آگاه سازی شود . ضمن آن که به هزینه های نگهداری این شرکت نیز باید توجه کرد.
وی درباره تعرفه تلفن ثابت گفت: پاسخ به لزوم افزایش تعرفه یک کلمه نیست، بلکه باید به وضعیت این شرکت، سهامداران آن ، ذی نفعان و لزوم خدمت رسانی به مشتریان در حوزه پراهمیت ارتباطات توجه شود.

دکتر تقی پور با موفق خواندن ساختار شورای رقابت و نظارت و ارزیابی مناسب آن در اعمال هزینه ها در کشور در تشریح دستورالعمل جدید تعرفه های خدمات ثابت گفت : تعرفه جدید را باید در قالب یک بسته ارتباطی نگاه کرد ضمن آنکه افزایش هزینه های برق سیستم های نگهداری و کارکنان نیز بید مورد توجه قرار گیرد .

وی با اشاره به لاوصولی های مختلف گفت: درآمد پیش بینی شده به صورت کامل محقق نمی شود ، همچنین قیمت تمام شده باید به شکل مشخص ارائه شده و نظر مراجع نظارتی در مورد حاکمیت شرکتی مخابرات تامین شود.

نماینده مجلس در گفتگو با برنامه تهران ۲۰با بیان اینکه وظیفه ما دفاع از حقوق کاربران است گفت :
قطعا نظارت و ارزیابی بر اعمال تعرفه وجود دارد . باید با روال منطقی و قانونی و با نظارت رگولاتوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این فرآیند طی شود .

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات