ارایه خدمات ارتباطی نوین با اجرای طرح نجما

مهندس ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس در جلسه ای با حضور سلیمان پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، رحیمی مدیر کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب و علویان مهر سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز در محل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز برگزار شد، شرکت نمود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، در این جلسه مهندس ایزدی ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر علویان مهر به سمت سرپرستی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز و آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید، به مشکلات ارتباطی مردم شریف شیراز و تعامل با شهرداری جهت رفع موانع موجود در توسعه خدمات ارتباطی اشاره نمود و ابراز داشت: مخابرات در اکثر نقاط شهر زیرساخت ارتباطی دارد و بمنظور توسعه خدمات مخابراتی، طرح های مختلفی ارائه شده که مهمترین آنها طرح نهضت جامع مخابرات ایران با نام اختصاری نجما می باشد. با اجرای این طرح ضمن رعایت کلیه مقررات شهرداری، نیاز همشهریان به ارتباط نوین بر بستر فیبر نوری مرتفع می گردد.

وی همچنین در خصوص مشکلات ارتباطات سیار گفت: شهر شیراز از لحاظ تعدد دکل نسبت به دیگر کلان شهرها از دکل های کمتری بهره می گیرد و این امر در آینده موجب اختلال در ارتباطات سیار می شود. به منظور پیشرفت حوزه ارتباطات شهر شیراز نیاز به احداث سایت های جدید است که با حمایت سازمان فاوا شهرداری شیراز میسر می شود.

در ادامه دکتر علویان مهر گفت: تعامل و هم افزایی در حوزه فناوری منجر به پیشرفت شهر شیراز شده و بستر مناسبی را برای ارائه خدمات به شهروندان فهیم شیراز فراهم می نماید. همچنین در حوزه بهره برداری و توسعه فیبر شهری با برگزاری جلسات مشترک و تخصصی، وضع موجود را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا در نهایت با همکاری و تعامل شکل گرفته، بتوانیم تصمیم سازی مناسبی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان انجام دهیم.

در پایان مقرر گردید ظرف مدت یک هفته موضوعات مورد بحث مشخص ودر اولین جلسه مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات