رقابت برای تصاحب صندلی شهردار شیراز به مرحله نهایی رسید

پس از پذیرش استعفاء شهردار شیراز، رقابت برای انتخاب شهردار جدید این کلانشهر بالا گرفته و اکنون این رقابت با ۲ نامزد اصلی به مرحله نهایی رسیده است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: راهروهای پارلمان شهری شیراز این روزها شاهد تردد افراد و نامزدهای زیادی برای نشستن بر کرسی شهرداری شیراز است که بعضی نیز سرشناس و سابقه مدیریتی در کارنامه دارند.

هفتاد و نهمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر شیراز، روز چهارشنبه نهم شهریور ۱۴۰۱ با دستور کار انتخاب شهردار شیراز برگزار شد و بنا بود که در این نشست تکلیف شهردار بعدی شیراز مشخص شود.

هرچند که گفته می شد در این نشست شهردار شیراز مشخص خواهد شد اما این موضوع به نتیجه نرسید و بین گزینه‌های موجود با رای گیری ۲ نفر بعنوان کاندیدای نهایی معرفی شدند.

بنابر تصمیم شورای شهر شیراز انتخاب شهردار شیراز به شنبه پیش رو ۱۲ شهریور ماه موکول شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پایان جلسه فوق‌العاده این شورا به خبرنگاران گفت: شورا از بین پنهج گزینه مطرح برای تصدی پست شهرداری، با رای گیری به ۲ گزینه نهایی رسیده است.

مهدی طاهری افزود: در پایان جلسه هم‌اندیشی، محسن اردکانی با کسب ۹ رای و محمدحسن اسدی با کسب ۸ رای، به عنوان ۲ گزینه نهایی برای تصدی مسئولیت شهرداری شیراز انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در جلسه بررسی گزینه‌های شهرداری شیراز، ۱۲ نفر از ۱۳ عضو شورا حضور داشتند، گفت: بنابر تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر شیراز تصمیم نهایی در این رابطه به هفته آینده موکول شد.

۱۳ عضو شورای اسلامی شهر شیراز ۲۲ مرداد سال جاری با استعفاء احسان اصنافی شهردار شیراز که ششم شهریور سال ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرده بود، موافقت کردند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات